![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
För er som ännu inte bokat kan jag meddela att jag hittade många (alla jag kollade) olika datum i maj med SAS för priset 4200:- TOR för 2 pers.
|
|
|||
|
|||
![]()
MIMA1: Är du verkligen säker på att du tog två personer tor?
För jag var inne precis nu och kollade och det finns inte ett enda flight för under 1400 enkel väg för en person, gick igenom alla datum i maj och det fanns ingen biljett kvar till det priset vi gav i juli, alltså det billigaste alternativet. Du måste ha kollat för en person eller en väg för det stämmer inte det du skrev... No hard feelings men dumt om någon får hoppet att det finns billiga biljetter och det inte gör det... ![]() Mvh Zandrah Senast redigerad av ZoM den 2007-11-06 klockan 22:20. |
|
||||
|
||||
![]()
Kan kanske bero på varifrån man reser. Kollade från Kastrup och det finns flera datum både i maj och juni till 3.296:- DKK för TVÅ personer. Aten t/r.
|
|
||||
|
||||
![]()
Personligen tänker jag alltid att priset gäller från Arlanda när en svensk skriver om inget annat anges så det kanske är bra att skriva ut avreseorten.
Apollos priser brukar vara bättre än SAS och då finns det många fler flygplatser att välja bland. Det är långt till sommaren så om vi ger oss till tåls ökar bara utbudet. Eva |
|
|||
|
|||
![]()
Ahhaaahh smart Marianne och Eva L !!!
Klart både jag och Mima1 skulle ha skrivit våra avreseorter, så dumt det kan bli ibland! *skrattar* Vi reser från Landvetter, och det är därifrån jag kollat alla priser. Tjingeling! |
![]() |
|
|