|
||||
|
||||
Just nu på ErtSat
Xaris Alexiou, Sokratis Malamas och Alkinoos Ioannidis LIVE
Trevlig musikhelg! |
|
|||
|
|||
Sv: Just nu på ErtSat
Citat:
Lissi - som inte har denna kanal! |
|
||||
|
||||
Jodå, det har du visst det via din dator Gå bara in på ert.gr och sedan klickar du dig vidare till ErtSat/World under TV och därefter TV Live/online
|
|
|||
|
|||
Jag har just sagt till Claes att jag sitter vid datorn resten av kvällen! TACK Zanet!
Lissi - |
|
||||
|
||||
Jag får inte fram någonting... hittar inte TV Live/online..
|
|
|||
|
|||
..inte jag heller!!
|
|
||||
|
||||
Då har ni missat Camilla Läckbergs "Predikanten" på TV förstår jag. Ni missade inte så mycket, boken är MYCKET bättre!
Jag hittar inte heller TV på ErtSat. Hur gör man??? Carina |
|
||||
|
||||
Nopp Fick inte till det, så det fick bli Läckberg istället.
|
|
||||
|
||||
Prova den här länken http://www.noc.ntua.gr/binary/streaming/tv.ram
Ni som har ComHem har den även i ert TV-utbud |
|
||||
|
||||
Man gör precis som Zanét skrev först, men man måste vara på den grekiska sidan. Från den engelska går det inte, så om det var det ni provade är det förklaringen till att ni inte lyckades.
I den övre menyraden är det andra ordet 'Television' det kan man nästan lista ut även om man inte kan grekiska. Där finns en rullmeny och i den kan man välja Ert World. När den sidan kommer fram klickar man på LIVE längst ner i vänstermenyn. Ganska långt ner på sidan som då kommer fram, under texten, kan man välja Ert World Unicast eller Ert Worlsd Multicast. Jag vet inte vad det innebär men det är bara Unicast som fungerar på min dator. |
|
||||
|
||||
Gäller bara de som har tre hål i väggen och dekoder och har beställt kanalen. Jag försökte få den med två hål i väggen men det gick inte, får vänta till våren då vi ska uppgradera.
Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
Jag får fortfarande inte till det. Varken länken eller beskrivningen funkar... "sidan kan inte visas" Kan det vara nåt fel på min dator kanske...
|
|
||||
|
||||
Försök igen senare. Det har hänt mig också flera gånger, jag gissar att det är får många som vill titta samtidigt så servrarna tvingar en att vänta på sin tur.
|
|
||||
|
||||
Janérik: Bra att du kompletterade uppgifterna om ComHem och visst är det så att det är en tiläggskanal som kostar cirka 30 kr/mån.
Igår verkade det som om Ert hade problem med sin internettjänst. Jag provade också vid något tillfälle och fick också att "Sidan kan inte visas" och vidare att jag behövde uppdatera uppkopplingen för att kunna se tv online. Det enda som hände var att web-tvn startade men med urusel bildupplösning så jag återgick till vanlig tv istället. Tror precis som Elisabet att tillgången till webben beror på hur många som kopplar upp sig vid ett och samma tillfälle. Ett sätt att komma förbi detta är kanske att ladda upp webb-tvn i god tid före det program man vill se, som t ex Stin Ygeia Mas som går nästan varje lördagskväll omkring kl 21.00 svensk tid Någon som har hittat någon annan bättre länk till ErtSat/World? //Zanét |
|
|