![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jaha, då har Apollo släppt lite one-way flygstolar. Dock ännu begränsat till utgången av Maj månad. Exempelvis en enkel Santorini- Stockholm betingar priset runt 1100 Sek. Omvänd resväg samma pris.
Arne |
|
||||
|
||||
![]()
Ungefär det jag betalade förra året i slutet av maj. Helt Ok pris.För den som ska till cykladerna tycker jag att det är både prisvärt och bra att landa på Santorini.
Trevligare än att behöva åka över Aten och enklare speciellt för barnfamiljer och för de som inte gillar storstäder. Eva |
|
|||
|
|||
![]()
Tyvärr måste jag offentliggöra min oförmåga att hitta dessa OneWay-biljetter på apollos hemsida.
Var finns de??? /lemon (som lurar på Skiathos efter ett antal turer i Kykladerna) |
|
||||
|
||||
![]()
Gå in på Apollos hemsida www.apollo.se och välj därefter i nedre vänstra kolumnen "Tickets by Apollo"
Knappa därefter in avreseort och ankomstort. Välj "One way" Arne |
|
||||
|
||||
![]()
Har kollat om det går och få one way till Rhodos,men det ser inte ut så än i allafall
![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Riitta, jag har varit inne och kollat på ett par olika resmål från Landvetter, de verkar inte ha släppt något därifrån över huvud taget än.
|
|
||||
|
||||
![]()
Man får väl ha tålamod
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Är det inte bättre att åka via Kos, om du vill till Kalymnos?
![]() Fast det kanske går fler resor till Rhodos ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Du får ta båten fra Rhodos, Riitta. Vi gjorde det i fjor i september. Det går jo båter både til Kos og Kalymnos fra Rhodos daglig, så ikke fortvil
![]() Astri som har bilett både til i juni og september ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu har de börjat släppa från Landvetter. Rhodos fanns med, Riitta, dock inga hemresor ännu
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Carina |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
// Helén |
|
||||
|
||||
![]()
vi åker 30/8 2008
|
|
||||
|
||||
![]()
Men hvorfor iallverden må dere reise med apollo?????
Sterling har jo avreise fra stocholm til Athen helt ned til 999.- i juli. det samme med retur. Det må jo kalles billig når man kan reise T/R til Aten for i underkant 2000.- midt i skoleferien... Reiser dere i Begynnelsen av August så kan dere reise for 750 svenske kroner..., heldiggriser! Slike priser har ikke vi fått... ![]() Men de billigste turene går først..., så løp å kjøp ![]() Ia ![]() Senast redigerad av Ia den 2007-11-18 klockan 20:47. |
|
||||
|
||||
![]()
Vi har rest med Sterling och även med SAS till Aten, men ibland är det skönt att flyga direkt till en ö. Förra året var vi på Samos, Ikaria och Fourni. Det var då jätteskönt att flyga direkt till Samos. Det blev mycket kortare båtresor och på så sätt sparade vi både tid och pengar. Härligt också att få vara ute på öarna ända till avresedagen, slippa känna att man måste ta sig upp till Aten en eller två dagar innan.
I år hade vi tänkt flyga direkt till Santorini, men om Apollo ligger kvar på de dyra priserna får vi kanske tänka om. Carina |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Visst har vi billiga biljetter från Stockholm, men vad hjälper det? ![]() ![]() // Helén |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Lefteris visst har jag rätt.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
För att de flyger från Göteborg, förstås.
![]() När det är nästan 500 km till Stockholm och 20 till Landvetter är valet väldigt enkelt ![]() |
![]() |
|
|