|
||||
|
||||
Sv: Min önskelista till Kalimera-jultomten
Citat:
Jag är helnöjd! Jättekul att se sina egna bilder på blankt fint fotopapper. De kostade 199 kr styck (finns en större variant också för 249) och låg i brevlådan efter fyra dagar |
|
||||
|
||||
Ja, de ser verkligen jättefina ut. Och dina almanackor har den fördel, att de väger mycket mindre om man ska skicka dem med posten, än den ganska tunga plasthållaren som jag använder.
Det är något extra med egna favoritbilder i almanackan. Jag röstar också på TUNNA badlakan. Härliga blå badlakan med KALIMERA i vita bokstäver. Intill vidare får dessa duga. Jag tror det blåste mer än vad som syns på havet den dagen på Kato Alyki-stranden, t o m skorna fick stenar så de inte blåste bort. Senast redigerad av Marianne den 2007-11-20 klockan 15:01. |
|
||||
|
||||
Citat:
Din kalender blev jätte fin, inkfish! Visst är det kul att sitta och titta igenom alla bilder... och den där måste vara med... och den också... nej, nu blev det för många... Senast redigerad av Siri A den 2007-11-20 klockan 15:30. |
|
||||
|
||||
Jag önskar mig badlakan.
/Ofelia |
|
||||
|
||||
Kom på en sak till... kalimera-flipflops skulle ju vara toppen! Att sticka in fötterna i inte bara på semestern utan hemma oxå
Härligt isblå med kalimera text! |
|
||||
|
||||
Nja,, jag när en tanke att en verkligt fin present, vi alla kunde oss giva, det är att inhandla ett ex var av Jannes nya bok!!! Må den kosta en skärv, men då kunna vi i alla fall bidraga med lite pengar för denna sexmånaderstur Janne och C genomfört detta år.
Arne |
|
||||
|
||||
Citat:
Abi |
|
||||
|
||||
Det tror jag säkert, men jag var så ivrig så jag tog första träffen på google eftersom fuji dessutom borde vara kvalité
|
|
||||
|
||||
Förra julen fick jag en urfin kalender med bilder från höstens resa. Nu återstår bara decemberbilden - Kini Syros i kvällsbelysning (jättefin). Så en ny vore på sin
plats. Å boken naturligtvis! Ja, alla upptänkliga saker som kommit fram här på forumet. En annan sak som jag gärna önskar mig är Kalimera spännband i lite olika längder. Bra till allt! Chris |
|
||||
|
||||
Da hadde det nok kommet en bestilling fra Norge også
|
|
|