|
||||
|
||||
Sv: Snart fototävling!
Nej, men det är ett bra förslag. Det var alldeles för många bilder förra året. Jag har redan flera gånger tänkt att i år kommer man nog inte orka att ens titta igenom alla..
|
|
||||
|
||||
Jeg har ikke fått med meg det i tilfelle
- men jeg tror Lissi har foreslått det for en tid siden |
|
|||
|
|||
Citat:
Annars är ju ett annat lite radikalare förslag att man bara får välja EN kategori att delta i..... För att välja bland hundratals bidrag i 3 parallella klasser är helt omöjligt och dessutom inte rättvist mot de tävlande. Så någon ändring måste nog göras i år på ena eller andra sättet. Lissi |
|
||||
|
||||
Många bra förslag här! Hoppas Janne läser.
Att välja EN kategori som man deltar i tycker jag också är ett bra förslag att begränsa mängden bilder - och så hellre lite större storlek på bilderna då, om det låter sig göra. Och publicering av en kategori i taget tycker jag också låter som att man hinner engagera sig bättre! |
|
||||
|
||||
Bra förslag, alla! Framför allt har det varit svårt att se skogen för träna förut.
Tänker delta i någon kategori i alla fall, även om pallplatser är vigda för andra, har jag en känsla av Men hur var det nu igen: "Viktigast är ej att vinna, utan deltaga!" Fruktansvärt förnumstigt, egentligen... Ivi |
|
|||
|
|||
Citat:
Flera gånger tidigare har jag varit så korkat stolt över mina egna bilder att jag naturligtvis trott på en hög placering. Men med tiden har jag gått över till att tycka att jag har någonting att visa med mina alster. Om jag med dem får en placering med mitt namn publicerat så kommer det att överträffa alla mina vildaste förväntningar. Hasse |
|
||||
|
||||
Det viktigaste är inte att vinna, utan att vinna STORT!
|
|
|||
|
|||
Fel! Det viktiga är inte att vinna. Det viktiga är att vinna på ett sådant sätt att det förnedrar motståndarna...
Peter |
|
||||
|
||||
Citat:
//PO |
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
Lefteris |
|
||||
|
||||
Och, när börjar jakten?
Lefteris |
|
||||
|
||||
Förlåt, Du har rätt, jag är bäst.
//PO |
|
||||
|
||||
Citat:
Att bara få delta med en enda bild skulle jag tycka blev för tråkigt. |
|
||||
|
||||
Inom kort lägger jag ut information om fototävlingen. Den borde egentligen redan har startat, men jag har av olika skäl inte kunnat göra det.
Några nyheter i år är att bilderna får ett större format, att vi kör en kategori i taget (alla bilder skickas ändå in samtidigt) och att bilderna får vara beskurna. Så snart jag gått igenom alla mejl ska jag sätta igång med tävlingen. |
|
|||
|
|||
Så bra med en kategori i taget! Men OJ efter alla fantastiska bilder vi sett från er resa så har man inte mycket att komma med
Lissi - som nog ändå tänker försöka! |
|
|