![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Varför ska alla roligheter äga rum antingen på öarna eller låååångt bort från Götet?
![]() sahar, avis... |
|
||||
|
||||
![]()
Amazonas!!! Din nostalgibild på er hemsida frammanar mina minnen från FN-tjänsten i Gaza 1965!!
En Israelpatrull med tio män och tvenne damer medförande en 8,2 mm bärbar granatkastare samt Amerikanska hjälmar och dito radioutrustning!! Hälsningar-de bästa Arne och Birgitta |
|
||||
|
||||
![]()
Vadådå, det är väl Göteborg som är så jäkla avsides
![]() Det är ju bara att ta flyg hit, billig övernattning går säkert att ordna. Med Malmö Aviation går det att ta sej tur-retur Göteborg-Umeå för det fenomenala priset av 4.524 kronor för två personer. Det är väl så gott som hittat med tanke på hur trevligt sällskap ni får då ni kommer fram. Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Kan inte jag locka hit Er på något sätt? Turmässan till exempel? ![]() ![]() sahar |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Det RIKTIGA Sverige börjar NORR om Dalälven ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() anser Brige/Birgitta |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() Dé ni ![]() ![]() Birgitta, bara syd-norrländska |
|
||||
|
||||
![]()
Kallt och kargt!!! Vindpinat område där kölden är hård och drivan ligga tung!!!
Varg, Järv, Björn och Ren vistas i terrängen!! Hur kunde någon komma på den befängda iden att kolonisera detta subarktiska område??? Träden växa här sakta, men giva segt virke!!! Därtill leva Svärmödrar extra länge här i norr!! Arne |
|
||||
|
||||
![]()
Du valde själv att flytta hit.
Jag var tvungen att flytta hit med mina föräldrar vid 4 års ålder. Men när vi kommer ut till Norrbyskär med första färjeturen för året den 30 april, glömmer vi vinterns vedermödor! Dessutom är det det då bara 19 dagar kvar till andra, härliga öar. Vill samtidigt tacka för en underbar Kalimeraafton! Vilka underbara och trevliga vänner man fått via Kalimera ![]() Birgitta |
|
||||
|
||||
![]()
Tack själv Birgitta, det var otroligt trevligt!!!
![]() |
![]() |
|
|