![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ska skicka dottern på Cocktailskolans barutbildning på Kreta. I brist på annat sitter vi o tittar på flygstol enkel resa till Chania. 2500!!!
![]() Det var Apollo Ticket som hade det priset. Snälla någon som vet, säg att att priserna blir mer humana till juli i år?!!!! ![]() Jag vill ha för mig att man har kunnat hitta resor för sisådär 398 eller nått mitt i sommaren. Eller har jag drömt? ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Titta på Sterling.dk, har bra priser!!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Du har inte drömt! Jag har rest till Chanía många gånger med bara flygstol. Sterling är definitivt billigast! Beroende på var i Sverige man bor, för de flyger bara från Köpenhamn. Ca, 700-900 kr har jag betalt då. Apollos priser är också låga mitt i sommaren, en eller två flygstolar finns det alltid, och där kan ni också få en stol för ca 900-1200 kr. Jag rekommenderar att ni söker på flygtorget.com eller flygstolen.com ( eller .se, minns inte! ) Där får ni upp de lägsta priserna!!! Mvh från en som varit på denna underbara ö 14 ggr! Och kommer åka dit igen juni -08! ![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Sterling flyger till Kreta från Oslo, Stockholm och Köpenhamn.
// Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Tack tack alla för bra svar.
![]() Jag får väl helt enkelt se tiden ann. Just nu verkar det vara lite torrlagt. Men det är ju långt till juli så jag hinner nog hitta något billigt o bra. |
![]() |
|
|