![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej, har bokat en resa till Platanias i början av maj och skall
bo i lägenhet på Hotel Varouxakis. Har bokat markbalkong pga en 2 ½- åring som är mycket duktig på att klättra, dvs ville inte boka balkong eftersom jag inte vet hur barnsäkra de är. Såg på nätet att vissa av markbalkongerna delas med andra lägenheter. Någon som bott på hotellet minns kanske om det är många av dessa markbalkonger som delas, eller lönar det sig kanske att kontakta resebolaget och önska egen markbalkong, annars kanske grannarna blir galna? Är hotellet för övrigt barnvänligt? Barnpool finns i alla fall. Om någon har bra tips för aktiviteter i Platanias då man reser med små barn (vi har även en 7 månaders bebis) så är jag tackasam för tips. |
|
|||
|
|||
![]()
varouxakis är ett väldigt mysigt familjärt hotell
george och silvia som äger hotellet bor i närheten och är tillgängliga största delen av dygnet vi har bott där ett par gånger och trivs väldigt bra jag tycker att det är ett bra val om man har barn med sig det är lugnt och skönt och ett lagom stort hotell tycker vi |
|
|||
|
|||
![]()
Varouxakis är det bästa hotellet i Platanias! De är ensån härlig miljö där så det är inte sant! Jag har bott där 5 gånger och har aldrig klagat.
Vissa balkonger delas men inte alla. Jag lovar att ni kommer att trivas! George och Silvia är supertrevliga! Det finns väldigt många aktiviter att göra.. Man kan åka på olika utflykter med tex fritidsresor eller något annat resebolag. Annars kan man åka ett litet tåg som tar en runt på kreta, väldigt trevligt och mysig med otroligt fin utsikt ![]() Ha en bra semester! (Ps. Hälsa gärna från mej " Therese".) |
|
|||
|
|||
![]()
Jag håller med "föregående talare". Jättemysigt familjehotell, så där lagom stort. Och som sagt världens trevligaste värdpar. Georgios har alltid glimten i ögat och roliga kommentarer. Där kommer ni att trivas. Vi har bott där två gånger och är jättenöjda. Har även bott på annat hotell i Platanias, men återvände till Varouxakis. Kommer säkert bo där igen, kanske redan i sommar.
|
![]() |
|
|