![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Läste i tidningen idag att till helgen är det "Köpa hus utomlands" mässa i Malmö.
Vid olika tider hålls det gratis seminarier om olika länder och om jag inte minns fel så 14.30 var det Grekland ![]() Överhuvudtaget handlade helgen om att leva och bo utomlands, skattefrågor, lån osv. Kanske kan vara något att fördriva tiden med i blåsten ![]() Hälsningar Stinab ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det finns en rad mässor / år i både Malmö, Göteborg & Stockholm. Även Oslo & Köpenhamn.
Helt klart värt att åka till och få input. Men innan man köper eller skriver på något, så skall man åka personligen ner och titta på vad & var man skall köpa, se ämnet "bostadsmäklare. /Nico P.S. Västra kreta kan jag ge tips |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Peter |
|
||||
|
||||
![]()
Hittade detta program:
Seminarieprogram både lördag & söndag Ansvarig för seminarierna är Sven F Källström från Fair Media International AB. Föreläsare på seminarierna är: Bert Boye från Thailand Juristerna om Thailand, Bo Wennertorp från Global Accounting om Spanien, Bengt Osswald om Cypern och Grekland, Dag Lauritzon och Lars Nilsson från BDO Nordic Revision om Skatt vid utflyttning och Göran Andersson från Taxzero AB om Pensionering utomlands. Sal 1 11.00 Thailand 12.00 Spanien 13.00 Cypern 14.00 Spanien 15.00 Thailand Sal 2 11.30 Pensionering utomlands 12.30 Skatt vid utflyttning 13.30 Pensionering utomlands 14.30 Grekland 15.30 Skatt vid utflyttning Hälsningar Stinab |
|
|||
|
|||
![]()
Du hade helt rätt från början Stina!
![]() ![]() ![]() Programet i sal 2 är klart intressant. Tyvärr hinner jag nog inte dit någon av dagarna. ![]() Peter |
![]() |
|
|