![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Men du, VAD är det han har bakat ??? Ett bidrag till Greklands största Calzone-pizza, eller.....??? Eller så är det någonting typiskt grekiskt logiskt ologiskt på något sätt ![]() Hasse ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Verkar vara ngt ännu större än det syrran gav mig recept på. Det var ngt som ska jäsa i 125 liters säckar!!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Ivi |
|
||||
|
||||
![]()
Tänk att det skulle bli till filodeg
![]() Fantastiskt härligt GLAD bild - en av mina tre favoriter (svårt att välja ![]() Förstår att ni bara MÅSTE köpa med er ett paket baklava - hoppas det smakade MUMS! Grattis till placeringen! |
|
||||
|
||||
![]()
Den bilden är ju underbar...
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jeg gratulerer også så mye
![]() - både dere og de andre som ble plassert i dag ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, grattis allesammans! Det är verkligen härliga bilder och det har varit svårt att välja men nu är dom här
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
GRATTIS 7
![]() ![]() ![]() Och lite extra hurra till Uddevalla ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Konstigt o det blev
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Kolon : med ett o efter blir ![]() // Helén |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis alla vinnare
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Min med! Han är verkligen så härlig!
Grattis också från mig till er alla som har placerat sig hittills! |
|
||||
|
||||
![]()
GRATTIS alla 6
![]() ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det måste vara fel på min dator,för nu blev det sådär igen där det skulle vara o
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det var också min röstbild i kategorin "Bästa Bild" som kom upp på 6e platsen idag.
GRATTIS till alla som vunnit hittills och ett extra grattis till Elisabeth som tagit den vackra bilden i Parga! Riitta, om du trycker på kolon och ett o efter, så blir det till ![]() Du får hitta på ett annat sätt att skriva 6-orna (med bindestreck t ex). Eller 6'orna. |
|
||||
|
||||
![]()
Lite sent ute nu, men måste bara säga att bild nr 8 i kategorin vardag är helt underbar! Den röstade jag på!
![]() ![]() //Stina ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis till alla sexorna
![]() Bilden från Parga var på pallplats hos oss, väldigt fint komponerat! Mina "ettor" har inte dykt upp ännu ![]() Ivi |
|
||||
|
||||
![]()
Gratulerer med 6. plassene, f i n e bilder
![]() Venter fortsatt på å få se de jeg stemte på, men flere av de jeg hadde blant "Top 3" er kommet ![]() Dessverre glemte jeg å stemme på "Beste Bilde" - for lang frist var nok årsaken til det + at det var vanskelig å bestemme seg i denne kategorien. - skulle g j e r n e hatt en oppdatert E-guide, skal til Amorgos i mai, - men d e n må jeg nok k j ø p e ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Fina femmor också förstås
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Riitta ![]() |
![]() |
|
|