|
|||
|
|||
blandade reslängder och färdsätt?
Svägerskan och svärfar fyller 30 resp 60 i maj. de vill åka på sol och bad samt all inklusive. Svägerskan med man vill flyga och stanna borta 2 veckor. Övriga vill vara på plats 1 vecka, några flyga och bla jag åka tåg.
Vart bor man barnvänligt med all inklusive i Grekland? Fastlandet verkar ju vettigt så slipper man passa båtförbindelser, men när jag tittar på de stora resebolagen verkar det som om de större öarna har mer barnvänliga alternativ. Konstaterade att tågresan tar dryga 60 timmar så jag kommer ju resa i nästan en vecka bara för att komma dit och hem (lite skillnad från 3, 5 timmar *L*). Dock så har jag tagit beslutet att inte flyga mer. Det verkar inte gå att boka typ blue village, sunwing utan flygresa. Finns det några liknande alternativ som man kan åka till utan att behöva köpa flygresan också? Gärna på fastlandet? |
|
|||
|
|||
Sv: blandade reslängder och färdsätt?
Vi bodde 15 pers På Ramira beach KOS all incl . bokade via Apollo förra året . En del kom m flyg en del med båt Blue Star en färja jag verkligen kan rek.Hotellet var trevl. bra mat o jättetrevlig personal
|
|
|||
|
|||
Sv: blandade reslängder och färdsätt?
Låter ju jättebra. Har inte kikat så mycket på Apollos hemsida, men förstått att de har rätt stort utbud i Grekland.
|
|
|