|
||||
|
||||
LOT Polish Airlines
Hej
Har någon åkt med LOT Polish Airlines och har någon erfarenhet om hur det att resa med dem? Vi skulle i så fall åka från Arlanda via Warszawa och sedan vidare till Aten. Ser fram mot era synpunkter :-) |
|
||||
|
||||
Sv: LOT Polish Airlines
Inga problem! Reste i och för sig med dem för ca 8 år sen. Mellanlandade i Warzava, en kanonfin flygplats. Vi reste billigt och var absolut inte ngt sämre service för det! Jag kan rekommendera dem!
|
|
||||
|
||||
Citat:
Hilsen Alruts |
|
|||
|
|||
Helt ok...
Nico |
|
||||
|
||||
Har aldrig åkt med detta bolag....det är säkert bra men tänkte tipsa dej om ett annat bolag som flyger till Warszawa.
Vet ej när du vill åka men kollade på skoj på den 17/6.....totalpriset är 283kr Har vänner som har flygit med det bolaget flera ggr och dom har aldrig nämnt att det har varit några problem.....dom är mycket beresta och kräsna! Nu är jag väldigt osäker på vad man får och inte får tipsa om! Har varit medlem ett tag men bara gjort något inlägg tidigare så om någon vill vara snäll och upplysa mej om vad jag får så är jag väldigt tacksam Får jag skriva vad bolaget heter? Annars kan du maila mej om du vill |
|
|||
|
|||
Maken reste med dem nu i dec och jan,nya flygplan, mycket bra service tyckte han.Han tyckte däremot inte om flygplatsen i Warzava men som han sa "det var ju bara en kort stund man var där så det spelade ingen roll".
|
|
|||
|
|||
När jag nu ändå är inne på siten !
Mycket diskuterande om flygtider , priser bolag etc. Tips ! Boka i oktober istället för nu om ni ändå bestämt er för Grekland nästa sommar. Vi flyger i år med SAS kl 06 00 från Arlanda och landar 10:40 gr tid. ( Utan byte ) Har förhoppningsvis hela dagen på oss ner till Pireus där båten avgår klockan 17:30. Framme vid resmålet ca 23:45 där min vän och tillika hotellägare hämtar oss vid båten. Pris för flyget ? 8 750 kr T/R för 3 vuxna och 2 tonåringar. Kan det bli bättre ! Återstår bara att hoppas på ett lika bra väder för det är väl egentligen det enda man inte kan planera för ! Om man nu är för att planera förståss ! |
|
|