|
||||
|
||||
Fina bilder!
Tack för att jättefint resebrev Ricky!
Verkligen jätteintressant! |
|
||||
|
||||
Sv: Fina bilder!
Underbart med bilderna från våra favoritkvarter i Chania! Har också bott på El Greco och mitt emot på La Casa Del Amore. Chania gamla stad är en pärla! Och där är vi igen om två månader och en vecka
Ivi |
|
||||
|
||||
Underbara bilder! Lockar till ett besök!
|
|
|||
|
|||
Så härliga bilder!!! TACK
Inte utan att man längtar tillbaks! Gränden med de blå avskavda husfasaderna finns även bland mina favoriter! För mig är Chania MYCKET vackrare än Rethymnon..... Lissi |
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
[QUOTE] Citat:
Lefteris |
|
||||
|
||||
Hej
Kul att ni gillade bilderna! Personligen så föredrar jag Chania något något före Rethymnon! Men båda är kanon! Har hållt mig lite "reslugn" sen vi var i Rom i november. I den vevan bokade vi årets greklandsresa till Rethymno 15/5. Men nu börjar man bli helt "ding" på att resa, kollar alla möjliga resesidor och kalimera. Men visst är det härligt när reseviruset sätter in! Var i Agios Nikolaos i Juli -07 och lägger nog ut ett fotoresebrev inom kort från Ö kreta?!? PS. Ganska kul förresten att det jämförs och nästan tävlas lite mellan Chania och Rethymno så länge det är med glimten i ögat! Finns det någon like till kamp i övriga övärlden??? Senast redigerad av ricky den 2008-03-03 klockan 21:10. |
|
||||
|
||||
Härliga bilder!! Nu blir jag riktigt sugen på Chania igen! Vi var där för ca tio år sedan. I år ska vi avsluta vår ö-luff med att flyga hem från Chania flygplats. Vi har hela tiden sagt att vi bara ska lägga den sista natten där, men nu får jag lust att ändra lite på de planerna.
Carina |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citat:
Lissi |
|
||||
|
||||
Var hittar man resebrevet?
|
|
||||
|
||||
Ja, du har rätt. Men vi har hela tiden tänkt att "där har vi redan varit" och då vill vi lägga den mesta tiden på de nya öarna vi ska besöka. Som sagt... vi tänker nog om.
|
|
|||
|
|||
Ramses: Resebrevet finns det länk till uppe på förstasidan:Fotoresebrev från Chania.
Lissi |
|
||||
|
||||
Tack för det, Lissi.
|
|
|