![]() |
|
Visa resultat för omröstning: Vem tycker du ska vinna Melodifestivalen? | |||
Charlotte Perrelli - Hero |
![]() ![]() ![]() ![]() |
17 | 25.00% |
Sibel - That Is Where I'll Go |
2 | 2.94% |
Rongedal - Just A Minute |
11 | 16.18% |
Linda Bengtzing - Hur svårt kan det va? |
1 | 1.47% |
Christer Sjögren - I Love Europe |
2 | 2.94% |
Amy Diamond - Thank You |
1 | 1.47% |
Sanna Nielsen - Empty Room |
15 | 22.06% |
Nordman - I lågornas sken |
3 | 4.41% |
Frida feat. Headline - Upp o hoppa |
0 | 0% |
BWO - Lay Your Love On Me |
16 | 23.53% |
Antal röster: 68. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|||
|
|||
![]()
Hoppas att ingen vinner!
aake |
|
|||
|
|||
![]()
Jag tror Charlotte vinner men jag tycker bäst om Rongedahl.
|
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Min dotter lyssnade på låtarna igår kväll. Jag bad att få höra Rongedal, som var min favorit, men blev tyvärr besviken.
![]() När jag vaknade i morse hade jag Carolola (hette de så?) och Smiling in love i huvudet. Den är ju inte ens med, men det är en låt som fastnar. Inte alltid de bästa låtarna, men de sitter fast i skallen som ett slags tinnitus nästan... Aina |
|
|||
|
|||
![]()
Hopppppppas att Sanna vinner
![]() ![]() Blir det Christer eller hon med Upp och Hoppa -låten som vinner blir jag ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Såg just i Metro att Rongedal ger 24ggr insatsen på Betson vid vinst.....Undrar om man skulle satsa en hundring och få ihop en flygbiljett till Grekland???
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Håller också en slant på Charlotte eller Sanna.
![]() Delar också Chriss uppfattning om "Hur i h-----e" har de låtar som inte har kommit med i omröstningarna låtit. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
[
Citat:
Och Jag undrar.... vem bryr sig ??? ![]() / Tom |
|
||||
|
||||
![]()
Ser nu att detta är ett tjej/kvinnoämne ?
Det är tydligen dom som bryr sig ! ? / Tom - som är på krigsstigen |
|
|||
|
|||
![]()
..det verkar VÄLDIGT olikt Dig
![]() Lissi - som fortfarande funderar på om hon ska satsa pengar på Rongedal! |
|
||||
|
||||
![]()
[quote]
Att tävla i musik har jag aldrig förlikat mig med.
Det är ju en fråga om tycke och smak. (det kan man ej tävla i) Som jag ser det är det väldigt likriktat , det som presenteras i "Festivalen" . Skillnaden är bara nyanser....? Var finns det plats för nya influenser ....? Ja inte är det i "Festivalen" . / Tom ( som erkänner att Abba var ett nytänk ) |
|
|||
|
|||
![]()
NU har jag "bettat"...100kr på Rongedal (skulle när jag bettade ge 11 ggr insatsen)..och 20 kr på Frida (ger 100ggr insatsen) Billigt nöje en lördagskväll eller hur?????
![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Shit! Där rök Greklandsresan, den extra alltså!
![]() ![]() Lissi - en mycket god förlorare ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Alltså...nu sticker jag väl ut hakan en bit, men jag undrar hur man tänker eller hur mycket man lyssnat när man säger:
"Hoppas ingen vinner" ![]() "Skillnaden är bara nyanser" ![]() Jag tycker nog det är mer än nyanser i skillnad mellan Perelli och Rongedal...för att ta ETT exempel.. Hur kan man hoppas att ingen vinner...och hur möjligt skulle det hoppet vara? ![]() ![]() Jag tycker vidare att alla ska ha sina åsikter, men ibland förstår jag inte vissa kommentarer...eller..jo kanske delvis...vet ju att för en del har denna tävling töntstämpel. Yanna som iaf har lyssnat! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Klädsel... ! Ja då lägger jag min röst på Pirelli eller va f..n hon nu heter. Men musikaliskt ! Det är väl "Melodifestival" , eller är jag helt ute och resor.......? /Tom |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
En tanke som slog mig ! ![]() Jag tyckte det var ett "Tyck om mig Christian Luuk-program" ![]() /Tom (som citerar sig själv) |
|
||||
|
||||
![]()
....och jag är kär i Björn Gustafssson
![]() ![]() Malin |
|
||||
|
||||
![]()
Ja det var Melodifestival och den låt som fick flest röster ska tävla i Belgrad...inte Luuk eller Björn som inte fick några poäng...inte heller diverse kläder även om kläderna kan framhäva uppträdandet.
![]() Förutom tävlingen i sig är det ju shooow! Ang det musikaliska så undrar jag om det generellt tycks att låtarna i Melodifestivalen är sämre än andra låtar? Isåfall...nåt exempel på "bra" låtar som inte var med? ![]() Yanna |
![]() |
|
|