![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag låter nu manteln falla och konstaterar att jag är "rökt" när det gäller
nya Aprilskämt här på forumet. Dags för någon annan att ta över den goda traditionen att lägga in ett Aprilskämt på forumet i månadsskiftet Mars/April. Mina tidigare Aprilskämt: Den nya flygplatsen på Amorgos! Rökförbudet på Grektavernor Paradisön AntiNissyros Det nya Grekvinet Den Autonoma munkrepubliken (Inverterat Aprilskämt) Etc etc... Arne |
|
|||
|
|||
![]()
Tack Arne för en rolig tradition, jag är inte den rätta att axla fortsättningen.
Hoppas någon annan skojfrisk kan fortsätta. Är det helt säkert att du inte kan få fram ett till ![]() Monica |
|
||||
|
||||
![]()
Jo Arne snälla, försök!
Gunilla |
|
||||
|
||||
![]()
Nej, det är kört!!!
Arne |
|
||||
|
||||
![]()
Arne, du skämtar väl?
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja är ganska säker på att han skrev likadant förra året också så vi får väl vänta och se, därmed inte sagt att ingen annan får försöka sej på ett skämt.
Mvh Janérik |
|
|||
|
|||
![]()
Arne,din spjuver...det kommer nog nåt...
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Men Arne då, vad ska jag då göra natten mellan sista mars och första april?
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Och nu är han ju pensionär också och borde ha hur mycket tid som helst!
Gunilla |
|
||||
|
||||
![]()
Men så gläd dig i stället!!! Du hade ju så svårt att ta dig upp i
arla morgonstund för att nyregistrera medlemmen "Munktjejen" inför förra årets inverterade Aprilskämt!!! Jag har nu under vintern provat och även uttömt alla tankar på ett nytt Aprilskämt. Jag närde planer enligt följande... Retsina Kourtaki på "Bag in Box" 3 liters.... Trängselskatt på Fourni.... Kalimerahemsidan läggs ned den 1 Juli.... Miljöcertifikat för öluffare... Mat-tvång för att beställa retsina på ute-serveringarna... Nej, jag hittade ingen bra tråd att nysta i. Arne |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]() Men det finns ju redan!!! ![]() Lissi |
![]() |