|
|||
|
|||
Hotellet Cretan Dream, lägenheter.
Hej!
Jag och min familj har bokat in oss på lägenhetshotellet Cretan Dream i Agii Apostoli i juni i år. Nu undrar jag om det är någon som varit där och kan berätta lite om hur hotellet är? Var finns bra restauranger, affärer att handla frukostmat i och vad man bör se och göra i Agii Apostoli? Tacksam för svar! |
|
||||
|
||||
Sv: Hotellet Cretan Dream, lägenheter.
Halloj! Bodde på Cretan Dream i september för 2 år sedan och har nu bokat 2 veckor till samma hotell i september igen . Hotellpersonalen var underbar. Rummen är helt ok och poolen mkt bra tyckte vi. Hotellets egna restaurang är trevlig med god mat. Boka absolut in Cretan Night som hålls på hotellet en gång i veckan. Grekisk dans och en suverän buffé. En annan restaurang som är jätte bra ligger ca 3 min från hotellet upp på "kullen" förbi en tennis/volleybollbana. Jätte fin utsikt och god mat! En liten affär finns på hotellet där ni kan handla frukost och andra saker . Gör absolut en utflykt till Elafonissi. Helt underbar strand .
Ni kommer få en jätte bra semester! / Louise |
|
||||
|
||||
Sv: Hotellet Cretan Dream, lägenheter.
Hej
Det finns både INKA och LIDL om man vill "storhandla". Ett bageri bakom hotell Nireas (Nr 9 på Apollo). Bussen in till Chania är ett måste, köp biljetterna i en kiosk eller supermarket. Saluhallen har godmat allt från kanin till lammhuvud. Ellafonissi Vägen dit är helt underbar stanna gärna till vid Heliga Sofia Lolis |
|
|