|
||||
|
||||
Sv: 0-kronorsfrågan
ja, vad har hänt! minns också bilderna på tuggummi och glass. men nu ser man bara en bil han skjuter på.......... har han ändrat om i sin photobucket månntro!
|
|
||||
|
||||
Jaa... plötsligt befinner vi oss i Katapola på Amorgos... eller???
Carina |
|
|||
|
|||
Jag tror att någon försöker sig på ett APRIL-SKÄMT!?
Ett bra sådant dessutom!! Marie |
|
||||
|
||||
Måste säga att jag inte förstår någonting utifrån bilder och texter. Är det någon speciell substans men ska ta för att se det som det skrivs om, för bilderna hänger ju inte ihop med texterna.
|
|
||||
|
||||
Det är en gammal tråd, början till bildgåtorna. Janne la ut några bilder där det inte helt klart framgick vad som visades, dessa bilder har nu på något sätt blivit ändrade, därför stämmer inte texterna till bilderna. Det ser ju ut som en samling dårar svarat hej vilt på precis vad som helst, men så var inte fallet.
Klarnar det? // Helén Edit: Ramses, du har ju varit med och gissat tidigare Senast redigerad av Hellen den 2008-03-29 klockan 22:28. |
|
||||
|
||||
Citat:
// Helén |
|
||||
|
||||
Jag satt länge och tittade på bilden där mannen skjuter på bilen och jag kunde för mitt liv inte komma på vad som avsågs...
Sen klarnade det. Rätt roliga kommentarer till bilderna! /NW |
|
||||
|
||||
Som alla säkert förstår har jag av misstag laddat upp bilder med samma filnamn som de ursprungliga. Resultatet blev ju riktigt kul. Ska nog göra det fler gånger.
|
|
|||
|
|||
Ja...men roligt blev det...jag och min man såg nog ut som ufo´n alldeles nyss..
|
|
|