![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Jag skulle inte heller vilja bo i Faliraki. Tacka vet jag Rhodos stad där har man närma till allt. Två stränder o välja på men väljer alltid Windy Beach för vi har en superkille som vi hyr solstolar av. Längtar tills den 17 aug när man sitter på planet ner till Rhodos o sina jätte trevliga vänner.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
När det gäller fina stränder och kristallklart vatten så finns det en härlig plats som heter Agathi Beach. En lagom stor strand dessutom, men det är klart det fordrar nog bil eller annat fordon för att smidigt komma dit.
Agathi Beach ligger på väg ner mot Lindos och lite närmare bestämt en bit efter Tsambika Beach. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för alla svar och kloka tips! Gick på Ving happy hour idag och beställde 1 vecka på Rhodos, Mimosa hotel, jag och dottern knappt 6000 kr ihop inkl frukost och transfern. Ett hyggligt pris, tycker jag faktiskt! Men Karpathos känns så lockande..... (har ju till det den 9 april på mig, att ångra mig!) Det går inte ngn avgång förrän den 12 juni till Karpathos och det var relativt dyrt också. Men kan man hitta ngn billig flygstol dit, månntro?
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mimosa är ett bra val rent geografiskt i alla fall.
Har aldrig bott där, men det är ett mysigt kvarter och relativt nära även till saluhallen där bussarna från stan går. |
|
||||
|
||||
![]()
Låter tryggt!
|
![]() |
|
|