|
||||
|
||||
Sv: Färjepris
Nu såg jag på deras hemsida att de säljer biljetter till alla bolag bla Blue star ferries. De svarade nästan direkt när jag mailade så det kan vara värt att konatkta de för frågor.
|
|
|||
|
|||
Har bokat båtbiljetter med de rekommendationerna som getts tidigare i denna tråd(Paleologos) fyllde i domensitic form och skrev i "comments" att jag endast önskade super economic biljetter,,fick biljetterna med rekommenderat brev efter en vecka TOPPEN!!! en resa till amorgos och hem från Paros och det gick på sammanlagt 1067kr vi är fem i familjen mvh ulrika
|
|
||||
|
||||
Citat:
Men specen ser ut enligt följande: Biljettpris 10€ p.p. Det blir i vårt fall 40€, sedan tillkommer 15+10+17, de sista summorna är expeditionsavgift och porto för att få dem hemsända, det gick inte att hämta ut dem på plats. Vad de skall ha de extra 10 € för, förstår jag inte och tyvärr fanns inte biljetter till hemresan, annars hade vi sparat nästan 1000 skr. // Helén |
|
|||
|
|||
Citat:
Hej! Jag och min familj är också i planeringsstadiet för öluff med start i Athen den 22/6- 2/7. Vi har två barn med oss som är 6 och 11 år. Vet du eller någon annan om barnen betalar samma pris på färjorna som en vuxen? En fråga till är om det är svårt att få tag i billiga biljetter på plats eller är det smartast att beställa innan? Vi vet inte än riktigt var vi ska åka först. Hälsningar Marie |
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
Lyka till med planeringen, det finns (för) mycket att välja på // Helén |
|
||||
|
||||
Nu har även jag båtbiljetterna i min hand, beställde i söndags, fyra dagar för att få hit dem. Det känns som om resan kom närmare....
// Helén |
|
|