![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
BÄSTA BILD innebär att igentligen är det inget tema på denna klass. Bilden kan vara vad som helst. Således borde i ordets bemärkelse de som vann de andra klasserna även kunna tävla i denna klass eller? Det är således den bild man tycker är bäst som man sätter som segrare. Är temat KATTOR fordras att det är åtminstone en katt på bilden. Därför är det svårt att ibland bedömma om bilden följer temat om detta är abstrakt.
//Chras |
|
||||
|
||||
![]()
Jag förstår vad du menar Chras och håller med om att det skulle vara bra, men HUR skulle det vara genomförbart? Vems uppfattning om att en bild inte följer temat ska gälla?
De två kategorier som jag tycker mest har visat hur olika uppfattingen om vad som följer temat är, är Möten och Glädje. Där fanns det många bilder som jag (och andra enligt reaktioner i inlägg) inte alls tyckte passade in, men naturligtvis tyckte fotografen det och även de som röstade på just de bilderna och säkerligen även många andra. De enda tänkbara lösningarna är att antingen får Janne enväldigt diska bilder efter sitt sätt att se på saken, innan han lägger ut dem - eller så börjar vi fototävlingen med att rösta om vilka som ska diskas.. ![]() Men är någon av de lösningarna egentligen tänkbara??? |
|
||||
|
||||
![]()
Mitt Grekenland!
Vi tenker og føler jo så forskjellig når det gjelder Grekenland. Astri |
![]() |
|
|