|
||||
|
||||
Hoppas jag har valt rätt
Nu ÄNTLIGEN...efter mycket velande hit & dit, så har vi bokat en resa.
29 maj bär det av till Karpathos som jag hoppas är en fin ö. Det tog ett tag innan vi kunde bestämma oss vart vi ville åka & då slut så kom vi överens. Karpathos fick det bli . Nu längtar jag som bara den tills vi ska åka. Sessan |
|
|||
|
|||
Sv: Hoppas jag har valt rätt
Lycka till och glöm inte att leta reda på musiktavernan Pelagos...
(vägen mot Aperi, på vänster sida efter 7/11 & Avis) Mikke |
|
||||
|
||||
Är nog inte helt omöjligt att vi tittar dit
Någon mer som åker dit samma datum som vi? Finns det nått som man absolut inte får missa när man är där? Just nu känns det som det är en evighet tills vi åker, men tiden brukar ju ganska så fort. Sessan |
|
||||
|
||||
Tänk på oss som ska vänta till 7e Augusti, är avis på er som drar redan i Maj! Fast halva grejen är väl att längta...
Hoppas ni får en trevlig semester |
|
|||
|
|||
....jag drar ner te Karp tre vekker den 13 april....
|
|
||||
|
||||
Å jag åker inte förrän i slutet av juni... men oj vad jag längtar! :-)
Du/ni kommer säkert gilla karpathos om ni gillar lugnet, vackra vyer & fina stränder. :-) |
|
|||
|
|||
Bokade resan igår..vi far också den 29 maj. SKa bo på hotell Regina...
känner ingen som varit dit, men ön verkar fin och mysig =) |
|
||||
|
||||
Hej 'Sessan'.
Bra val. Ni kommer säkert att njuta. Men leta efter och finn russinen i kakan. Själva Pigadia har kanske sin charm, men missa inte Lefkos; Kyra Panagia; Apella samt bergsbyarna Aperi, Volada, Othos och särskilt Olympos. Men även sådant som att vandra uppe i Mertonas är jättefint. Åk av från vägen mot Apella där det står Mertonas och åk ner till det gamla klostret. Strax intill finns en fin källa med utmärkt vatten samt gångstigar runt hela dalen. Kalas. Den tid ni åker är utmärkt bra. Inte för varmt och ännu blommande. Grattis. Vi åker själva i maj och sedan i juni. Håller på och bygger hus i nedre kanten av byn 'Katodio' - på vägen till Kyra Panagia. Ha så kul. /Dan S/ |
|
|||
|
|||
Citat:
Vi har precis bokat en resa till Karpathos idag och åker den 29/5. Airtours hade rabatt det datumet. Vi ville gärna prova någon ny grekisk ö och läste att Karpathos verkar vara en mysig ö. Vi kanske ses ? vilket bolag åker du med? Susanne & Lasse |
|
||||
|
||||
Hej på er.
Vi åker oftast med Apollo, men ibland snirklar vi oss ner över Athen eller Rhodos - alltefter pris. Vi åker 11 - 25 Maj samt 11-30 juni - och sen i september eftersom vi snart bygger... Så vi missar er nog. Men ha en trevlig semester. Öppna ögon och öron och se er runt. Sitt inte för mycket i Pigadia, då blir ni besvikna, tror jag... Hälsningar Dan S |
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Susanne & Lasse:
Vi åker med apollo, vart ska ni bo någonstans? Vi åker från Arlanda, gör ni också det? Det känns som att det är så länge kvar tills det bär av, dagarna går för sakta. Ska bli så skönt att komma i väg. Sessan |
|
|