Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Resa till Grekland

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2008-04-07, 11:25
Peter å Stina Peter å Stina är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2008
Standard Naxos i juni

Vi tänkte försöka komma iväg 2ggr i år och då har det blivit som så att pga bröllop(inte vårat) träffar å lite andra saker så lutar det åt Naxos runt den 14/6. frågan är hur vädret och vattnet känns? varmt i luften är det väl men går det att bada längre än 5 min? eftersom en stor del av själva resan för mig är just snorklingen så känns det ganska viktigt,ni vet ju själva hur småsaker kan förstöra en stor del av upplevelsen.Vi är tacksamma för all hjälp och info. Mvh Peter
Svara med citat
Gammal 2008-04-07, 11:33
Siri As avatar
Siri A Siri A är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2007
Standard Sv: Naxos i juni

Naxos i juni är perfekt. Vattnet är varmt, men väldigt salt. Att bada med simglasögon är ett klokt råd. Man (läs:jag) kan ligga i 30 min utan problem, men sen blir det lite kallt.

Snorklingen är inte de bästa på sandstränderna, (Agia Anna) men visst finns det fisk! Vid Maragas/Plaka blev det snabbt djupt, och det fanns fler "stenrösen" att upptäcka.
Svara med citat
Gammal 2008-04-07, 12:11
Ias avatar
Ia Ia är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005

Vi reiste til Naxos 13.juni for 4 år siden og været var varmt og godt. Ikke noe problem å bade i det hele tatt (kan tippe ca. 22 grader)
Vi hadde en dag med vind, høye bølger og lyn/torden om natten..., men det var fortsatt varmt og ungene koste seg i bølgene.

Ingen ting å tvile på.., og så deilig og rolig før det store turist-trykket kommer!

(Vi reiser den 17. juni i år)

Ia
Svara med citat
Gammal 2008-04-07, 17:56
Peter å Stina Peter å Stina är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2008

Tackar för dom snabba kommentarerna =) har varit på Naxos 2ggr förut men då senare på sommaren.Det ser ut som att det blir den 14 juni vi åker.den här gången blir det att hyra bil istället för moppe, om man nu bara kunde hitta en med automat
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:31.