|
||||
|
||||
Sv: Imbros - Samarias systerravin!?
Det är ett grymt människosläkte uppe i norrland!
Inte konstigt alla har vapen...man har väl sett Jägarna!!! PS. I min tråd får man prata vapen ! |
|
||||
|
||||
Citat:
När jag däremot bodde i Norrbotten, då var det en annan femma. Inte långt ifrån där "Jägarna" spelades in och det vet du ju var det var /Netwolf |
|
||||
|
||||
Citat:
Häromdagen såg jag till exempel en bil parkerad mitt på infarten till Konsumparkeringen. Parkeringen var ju full och där var han inte i vägen för någon, man kom förbi på båda sidor! Helt rätt tänkt. I Jägarna var vi alla statister, den spelades in här. Men beter sig idiotiskt med vapen är det inte många som gör. Fast det tror jag nog inte det är många som gör på Kreta heller. |
|
||||
|
||||
Men nog finns det många jägare i resten av Sverige också! För att inte tala om annat skytte: det finns ju skytteklubbar i södra Sverige med fler medlemmar än vi är totalt i Norrbotten (Krydd )
|
|
||||
|
||||
Jo bor man med tillgång till jakt då finns det ju självklart vapen här i Sverige också men i Grekland och på Kreta i synnerhet finns ju vapen överallt även i de större städerna.
Och inte jagar ni väl med k-pistar och AK4ór i Norrland heller?? lars Kriti sti kardia mou |
|
||||
|
||||
Till sol och värme
Kolla privata meddelanden
lars Kriti sti kardia mou Senast redigerad av lars den 2008-04-08 klockan 09:38. |
|
|