![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Sen är det ju så, precis som någon skrev, att det är alltför lätt att misstolka det skrivna språket, eftersom man inte kan höra tonfall som t ex ironi, eller att saker och ting sägs med glimten i ögat. Flera här har skrivit att det är en betydligt råare ton i många andra forum... jag blir förvånad och undrar bara varför..? ![]() Ett forum är väl till för att man ska diskutera sina gemensamma intresseområden... i det här fallet Grekland. Vad finns det då att träta om??? Carina - som också svamlar på p g a rödvinet ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Sen att de flesta här föredrar ö-luffning och gärna framhäver det är en annan sak, men jag tycker ändå inte att det brukar bli otrevliga tongångar för det. Och att hänvisa nya till Sök-funktionen är ju bara smart, hur mycket hittar man inte då? En uppsjö av smarrig fakta! ![]() Lena* ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har varit med på Kalimera från starten och svarat på massor av frågor under årens lopp men ibland räcker inte tiden eller orken att svara på en fråga som jag eller någon annan svarat på veckan innan. Jag tror inte att någon tipsar om sökfunktionen för att vara elak utan den är ett komplement till direkta svar.
Någon funderar på att gå hur forumet för att den personen bara åker charter och hatar båtar. Låter otroligt konstigt i mina öron. Nästan lite självömkande. ![]() Eva |
|
|||
|
|||
![]()
Menade absolut inte och vara självömkande....och om man läser noga så står det nog inte att jag bara åker charter.....Går ju flyg till Kreta utan charter:-)
![]() ![]() Senast redigerad av Athanasia den 2008-04-12 klockan 09:41. Anledning: OJ!! |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis i förskott till det 1000 inlägget. Kul att du har lagt ner så mycket tid på att svara och väcka frågor. När jag åker till Rethymnon någon gång så ska jag komma ihåg att fråga om tips. Mvh Ann
|
![]() |
|
|