![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Angående priser för rum generellt i Paleochora, så skulle inte jag bekymra mig så mycket om rummet kostar 5 eller 10 euro mer eller mindre. Anledningen till det är att jag tycker att man äter mycket rimligt i Paleochora, gott och rimligt, så här kan man lätt ta igen lite av det extra som man kanske har lagt ut på rummet. Men det är min personliga mening. ![]() Citat:
Vi har bott hos Haris några gånger, inte på Soulas, det har varit helt nödvändigt att boka hos Haris på förhand varje gång. Det är väldigt populärt, speciellt hos engelsmän, och det kommer ofta folk förbi och frågar efter rum - alla har fått besked om att allt är fullbokat när vi varit där. (Vi åker aldrig i högsäsongen.) Det där ser ju intressant ut, läget verkar bra och nybyggt och fräscht låter som att man skulle titta närmare på det här stället kanske... |
|
||||
|
||||
![]()
En tilläggsfråga:
Vi tar gärna in på hotells som har pool då vi reser med små barn som hellre badar så än i havet. Har hört att utbudet i Paleochora ska vara ganska dåligt när det gäller hotell med pool men att det ska finnas ngt enstaka. Finns det någon kalimerian som vet vilket/vilka? Vi funderar på att ta oss dit i sommar och stanna över en natt eller två. |
|
||||
|
||||
![]()
I går kväll bokade jag boende för fyra nätter på Soulas.
![]() Ivi |
|
||||
|
||||
![]()
Det är inga avstånd att prata om i Paleochora - allt är inom kort avstånd.
Nu är jag nog rätt så dålig på att bedöma precis hur många meter det är, men kanske ett par, tre hundra meter, inte mer. Hoppas ni får några härliga dagar i Paleochora, Ivi. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
/Netwolf |
![]() |
|
|