|
||||
|
||||
Grek-bilder
Tittade på lite bilder från Grekland och noterade att man ramlat över lite lustigheter under åren.
Dax för alla andra att också bidra med skoj-lustiga plåtar - Jag utmanar... El-härva Välskött surfingbräda till ankars! Märklig skylt - vad innebär den? Läs den engelska texten - vilken rygg! En blåsig dag på playan Akrobatisk målare - skyddsombud? En riktig stut uthyres? Pizzabil anno 1940? Övningskörning finns faktiskt i Grekland - aldrig sett detta förut! Vältvättad moppe! Otäckt namn - välrakad?! Bengen parkerar fett i rondellen! Ål-mäklare? Varmluftsbuss? Sladdig väg! Ingen tänker på att jag ställer mig här! Kom igen nu alla andra!!!! |
|
||||
|
||||
Sv: Grek-bilder
Själv är jag urdålig på att föreviga det jag ser.
Men Mr Beans tvätt med texten "wash your clean laundry" har jag ett visitkort från, själv tycker jag det är onödigt att tvätta det som är rent // Helén |
|
||||
|
||||
Hahahah. härliga bilder. Är Rondellen från Rethymno??
|
|
||||
|
||||
Nej, rondellen är från Naxos Stad - uppe vid torget som det ligger en liten kyrka invid. Man ser faktiskt kyrkan i bakgrunden.
Måste visa denna bild oxå - det här är vad vi brukar kalla "Low Rider". Tänk Er att komma ned till Grekland efter vintern för att vår-rusta sin segelbåt - och mötas av denna syn!!! |
|
||||
|
||||
Härliga bilder!
|
|
|||
|
|||
Den här "lite trasiga" elcentralen är väl fint placerad intill stuprännan?! Motivet finns på Skopelos.
|
|
||||
|
||||
Det var väl ett lämligt ställe
|
|
|