Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Kos

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2005-07-30, 00:39
Ias avatar
Ia Ia är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Snart blir det Kos.............

Tviler ikke et sekund på at dette blir bra etter alle anbefalinger og etter å ha sett bildene av innhaverne og stedet.

Føler meg litt mere urolig over det stedet vi skal overnatte på Rhodos, da han jeg pratet med, i løpet av to korte telefonsamtaler klarte å kalle meg daaarling
minst 12 ganger .

Hadde ringt nærmere 12-13 utvalgte steder hvor alt var fullbooket til ut i september, så da jeg fikk napp på dette stedet som altså heter Family House og ligger i Faliraki "måtte" jeg bare ta det, orket ikke å lete eller ringe mere....
Han/de hadde ingen e-mail, men en faks..., sendte en fax for å spørre om del småtterier, bl.a. på hvilken side av sentrum dette lå og om det fantes balkong til rommet, airkondion, og kjøleskap, ba de om å sende en fax tilbake men det har de altså ikke gjort....

I utgangspunktet hadde jeg ikke tenkt å bestille noe noen steder siden alt gikk så smertefritt i Kykladene i fjor, men har skjønt/hørt at det ikke er like lett å finne bosted på disse to øyene i værste høysesongen.
Men man kan jo umulig la være å reise når man får flybiletter til Kos for 198.- stk., selv i høysesong

Er det tilfeldigvis noen Kalimeraer som tilfeldigvis har hørt om dette stedet så vil jeg gjerne høre noen ord...

Ia
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:59.