![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
/Rolf |
|
||||
|
||||
![]()
karinafp, Elisabet, Rolf: tack för svar om att gå till Amopi.
Jag har en vag tanke om att gå just den vägen för att få röra på dödköttet lite, det var därför jag blev nyfiken när Rolf inte ville rekommendera det. Jag skulle dock inte bli förvånad om det inte blev av. Snarare skulle jag bli förvånad om det blev det ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Karin |
|
||||
|
||||
![]()
Vik hädan golfare
![]() Fast såna där planer tenderar att vara väääääldigt långsiktiga, enligt min erfarenhet. Hört en del entusiastiska sådana under åren och fått skrämselhicka när det låtit som om en liten vacker ö ska förvandlas till Disneyland. Fast hittills har jag inte sett det hända. Som tur är ![]() Sen undrar jag om inte många utbyggnadsplaner måste slå av på takten nu, Grekland ser ju turismen minska. Och frågan är om man kan bygga bort krisen i turismindustrin. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Riitta |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Men så får man trots allt inte glömma att det är Grekland vi pratar om. Vi vet ju hur det har gått med flygplatsen på Kalymnos... ![]() Karin |
|
||||
|
||||
![]()
Uff, er det virkelig sant at de har tenkt å anlegge golfbane? Får helt vondt i magen av sånt jeg, jeg vil ha Karpathos og Amopi sånn som det er.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Karin Senast redigerad av karinafp den 2005-08-04 klockan 20:01. |
|
|||
|
|||
![]()
Häjsan, häjsan!!
Jo,Andreas har koll, anställd på byggnadsavdelningen i Pigadia, så han har tummen på pulsen. Sen verkar det avigt att anlägga en golfbana med tanke på vattning, etc......Kanske lägger dom AstroTurf på greenerna?? ![]() Däremot kommer det visst att bli vindsurfing av världsklass nästa år på Karpathos.....Det ska visst försökas slås världsrekord och eliten väntas komma. Mvh, Mikke (öm) |
|
||||
|
||||
![]()
Oi, når til neste år skal denne wind-surfingen skje da?
|
![]() |
|
|