Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kreta > Chaniakusten

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2008-05-19, 23:22
EmmaS EmmaS är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2007
Standard Några frågor om Agia Maria/Kato Stalos!

Hej!

På torsdag bär det iväg för oss till Kreta!! Tjoho! därför tänkte jag ställa några frågor till er vana Kretaresenärer Är lite dålig på att söka och samla info själv så jag hoppas någon/några kan ge lite tips. Så jag bara kan printa ut en sida och ta med

1. Det finns väl givetvis ett gäng bra restauranger - tipsa gärna om några man inte får missa och var de ligger ungefär så vi kan hitta

2. Vi ska bo på hotell Theo (lägenhet) så var kan man köpa schysst frukost? Bagerier, affärer osv som ligger hyfsat nära?

3. Jag vet inte hur mycket vi kommer resa runt på en vecka, främst är vi väl där för att slappa men lite vill i alla fall jag gärna se (det är 6 pers som ska med och alla har olika viljor....haha) . Har ni några sevärdheter att tipsa om så gör gärna det!

Kan tillägga att vi inte kommer ta oss runt med bil så det är väl buss som gäller i så fall. En tripp in till Chania blir det ju förstås!

Hoppas ni har lust att samla lite tips till mig!
Svara med citat
Gammal 2008-05-20, 17:06
Abis avatar
Abi Abi är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2006
Standard Sv: Några frågor om Agia Maria/Kato Stalos!

Citat:
Ursprungligen postat av EmmaS Visa inlägg
Hej!

På torsdag bär det iväg för oss till Kreta!! Tjoho!

Kan tillägga att vi inte kommer ta oss runt med bil så det är väl buss som gäller i så fall. En tripp in till Chania blir det ju förstås!

Hoppas ni har lust att samla lite tips till mig!
Förstår att det inte funkar med bil när man är 6 personer. Men buss går ju jättebra, och det går att gruppera sig och åka till olika ställen, om man vill.
Förutom Chania tycker jag Elafonissi är värd att satsa på.
Lycka till med att hitta fler pärlor.

Abi
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:47.