|
|||
|
|||
Svoronata
Sitter och letar resor till Grekland och får nästan panik när jag ser att de knappt finns några kvar de datum jag är låst att hålla mej till.
Har hittat några få resor till Svoronata med Apollo och nu kommer min fråga...hur störd blir man av flygplanens start och landningar? Någon som vart där? Var på Zakhyntos (kalamaki) där var det också nära till flygplatsen och det var inte något jag blev speciellt störd av. Måste bara till Grekland i sommar! Senast redigerad av Annsa den 2008-05-21 klockan 10:31. |
|
||||
|
||||
Sv: Svoronata
Hej!
Har inte varit i Svoronata, men när jag själv sökte runt på olika forum inför min resa (till Lassi) fick jag uppfattningen att de överflygande planen inte är det största problemet, utan att Svoronata i sig är en tråkig isolerad håla som kräver tillgång till bil pga att det knappt finns någon service (butiker, restauranger mm). Å andra sidan är ju alla platser i Grekland bättre än inga alls . Hotellen i Svoronata ska visst vara bra i alla fall... Här är en Kalimeralänk om Svoronata: http://www.kalimera.nu/forums/showthread.php?p=118431 Senast redigerad av Calimero den 2008-05-21 klockan 12:00. |
|
|||
|
|||
Tack för ditt svar men är det verkligen så illa......finns det inte lokalbussar, affärer och restauranger så vill väl ingen åka dit!
Finns det någon som vart där och kan berätta lite om stället? |
|
||||
|
||||
Har lagt till en länk i mitt tidigare inlägg, kan kanske vara av intresse.
|
|
|||
|
|||
Tack snälla! Det verkar inget vidare....letar vidare. Vi som åker är jag 46 år, min dotter 19 år och en brorsdotter på 13 år och vi är ute efter sol & bad & mat.
Självklart att kvällsvandra i ett befolkat centrum innan vi går och lägger oss. Discon och röj klarar vi oss utan det finns hemma. |
|
|||
|
|||
Nu har vi bokat resa den går till Lefkas istället och jag är så glad, nu kommer jag till Grekland i sommar! Yippeee
|
|
|