![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hejsan! Jag åker till katostalos 5juni med man o "barn"(26år)
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag trivdes bra på hotellet för två år sen. Tydligen har det blivit lite si o så med öppettiderna i deras bar/restaurang sen dess... Restaurangen har väldigt bra mat. Deras "garides saganaki" är sååå god
![]() Sök på "kato stalos" här i forumet får du en massa bra information från gamla trådar... Vi åker till Platanias samma dag som er ![]() Malin |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Stalos Market ligger snett över gatan, där finns det mesta men det är dyrt. Garides saganaki är en rätt med ost och räkor.
Gunilla |
|
|||
|
|||
![]()
Tackar!Låter gott......
|
|
||||
|
||||
![]()
Hälsa Nikos från mig, han äger hotellet ni ska bo på!
Gunilla |
|
|||
|
|||
![]()
OKI....det ska jag göra!
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
23-24° för ca en vecka sedan, helt klart badbart
![]() // Helén |
|
|||
|
|||
![]()
Kom hem igår från Stalos! Det går helt klart att bada och det blev varmare och varmare under veckan jag var där. Man behöver inte gruva sig för att kliva i!
![]() Längtar redan tillbaka! Mitt tips är att ni åker till Kissamos/Kastelli och tar båtturen som går till Gramvousa och Balosstranden. Tror alla resebolag har en utflykt dit men vi for själva med lokalbussen och hotellet ringde och fixade båtbiljetten åt oss. Tror det gick loss på ca 30 euro totalt per person inkl. bussen och Fritidsresor tog i vårt fall över 50 euro. Så där kan man spara lite pengar! Då får man både åka båt, titta på utsikten uppifrån fästningen på Gramvousa och bada på samma dag ![]() Falassarna ska vara en fin strand också men dit for vi aldrig ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Om du går till öar och väljer Kreta. Gå längst ner på sidan och välj Uffe skriver från Kreta så har du läsa en stund.
Uffe |
|
||||
|
||||
![]()
Monica-59 Handla nybakat var morgon på Stalos Market, dem har så jättegoda bullar.Vi handlade med oss hem sista dagen och nu saknar vi dem. Ägaren Nico kan prata svenska där ni ska bo.Städerskan är trevlig och fint blir det men lite väl mkt vatten på golvet.Vi lyckades alltid pricka fel tid när vi kom hem från stranden.Men rent blev det.Lgh ligger så nära stranden så du kan kliva rätt ner på en en lång fin strand.Utsikten från matborden är helt enorm och mkt god mat.Om ni åker med Apollo så har du deras kontor rätt över vägen.Önskar fam en riktig härlig semester, själv åker vi dit igen den 30/8 14 dagar. Men vi ska bo 300m vänster om Kato StalosMare.
Birgitta 63 ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Birgitta 63. |
|
|||
|
|||
![]()
Hej Birgitta från Skåne
![]() Hoppas Du ser det här mailet. Michalis, Mitsosrestaurant, ringde till mig ikväll. Han berättade att Du hade mailat till dem och beställt bord samt Du önskade egen mailadress via deras hemsida. Michalis sa att hans mail kommer tillbaka, kolla att Du har skrivit rätt adress. Jag har även skrivit meddelande till Dig på Mitsos hemsida, chatsidan. Önskar Dig en skön semester, om 80 dagar i Kato Stalos ![]() Soliga hälsningar från Mona Stenberg, Glada Hudik. |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Mona!
Tack för din hjälp, har nyss läst ute på chatten. Men snälla hur får jag ett lösenord så jag kan logga in? Det var ju snällt att han har ringt upp dig. Hur ska jag nu gå tillväga för att komma in på min inloggning på hemsidan? Birgitta 63 ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|