|
|||
|
|||
Hotell Parasol
Vi är 4 st som ska bo på Hotell Parasol (Karpathos stad) åker den 7 aug.
Har någon bott där som kan säga om det är bra ? Finns det något bageri eller liknande nära som man kan köpa färskt bröd på morgonen ? |
|
||||
|
||||
Sv: Hotell Parasol
Hejsan!
Har bara hört positivt om hotell Parasol,här på forumet. Har suttit där och tagit en drink och det såg jätte fint ut där. Ska bo där i Augusti också. Har hört att dem har god mat där också. Bageri i närheten vet jag inte om det finns. |
|
||||
|
||||
Vi bodde på Parasol i fjor, og var veldig fornøyd. Enkle, men fine rom. Rent og pent Fin beliggenhet! Det er en super rett ved hotellet, som har ferske brød og baguetter hver morgen
Lovise - som gleder seg til ny Karpathos-tur om 19 dager |
|
||||
|
||||
jag kom hem igår från karpathos och hotel parasol i två veckor.. det är jättemysigt.. rent o snyggt.. tyst på kvällar o nätter..
och en supertrevlig restaurang i samband med hotellet, med bra personal.. klart bästa maten i stan.. jag åker tillbaka i augusti.. det finns en supermarket alldeles intill parasol med färsk bröd varje morgon men inne i stan finns flera bagerier med lite mer att välja på.. tar 10 minuter att gå ungefär.. Senast redigerad av Albyuven den 2008-06-13 klockan 21:18. |
|
|