![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Hejsan
Vi båtluffade med våra sex barn 11-19 år för två år sedan. Vi landade på Rhodos på eftermiddagen och skulle åka till karpathos på natten (03.00 tror jag det var). De som sov bäst på kajkanten/färjan var givetvis....barnen. Själv fick jag inte en blund i ögonen. I den åldern kan de sova var som helst. Om jag tittar på min 14-åring hemma så kan han nog sova stående hahaha så go for it Åse 3 dagar kvar |
|
|||
|
|||
![]()
Åter tillbaka i sverige. Vi har haft en underbar resa. Inga problem med varken föräldrar eller barn
![]() Vi tog båten direkt från Santorini till Naxos där vi stannade några dagar, sedan blev det Koufonissi, Amorgos och tillslut Santorini. Det blev en bra blandning. Nackdelen var att vi bara stannade på Santorini en hel dag. Vi hann inte se mycket där. Vi trodde inte att vi skulle vara så intresserad av den ön men det kändes precis tvärtom när vi kom dit. Vi bodde på Honeymoon (enda stället där vi bokade) och det var verkligen så bra som man hade hört. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Håller med om att barn oftast klara det mesta och tar sömn när den behövs! |
![]() |
|
|