![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Kvällen tillbringas hos en svensk vännina och hennes grekiske man som bor i en liten by utanför Aten. Men håller med om att saganaki är himla gott, men inte imorgon. När man bor här håller man extra hårt på alla svenska traditioner Glad midsommar till alla Monica |
|
||||
|
||||
![]()
Såg just att Moster hälsat till alla från oss.
Vill bara tillägga, att jag röker Ål här hemma imorgon bitti. Ålarna är klara vid pass 12´00. Jag har två Ålar över som kan hämtas här hos mig, en ÅL var till de första två som kommer hit , nyrökta och de har superkvalitét. De Kalimerianer som bor i grannskapet och vill ha en dyrbar ÅL till midsommarbordet får dem gratis!! Bara ni är först! Men tiden löper ut klockan 12´00. Sen är det för sent! MVH ÅlaYeasou ![]() Glömde skriva att ni får höra av er med personligt meddeland på Kalimera så ni får veta min adress! Yeasou Senast redigerad av yeasou den 2008-06-19 klockan 23:49. |
|
||||
|
||||
![]()
Så lätt var det att bjuda på ÅL till midsommar! Båda två är tingade! Smaklig spis. Jag trodde ej att det skulle gå så fort!
MVH ÅlaYeasou ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Tack också för också för cdn "Greek classics-our way" Verkligen hörvärd. Ha en fortsatt bra helg. Cia o Kenneth |
|
||||
|
||||
![]()
Skickar en midsommarhälsning till er alla från ett kylslaget och blåsigt Trollhättan
|
|
||||
|
||||
![]()
En midsommarhälsning från Uddevalla också
![]() Sol och hårda vindar är det här, men sillen och snapsen var goda ![]() Riitta ![]() |
![]() |
|
|