![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
För min egen del så tycker jag att Sterling verkar vara dom som har bäst priser över lag.
Sas verkar dyrast. Inne på "resebyrån" så sa kvinnan att ca 11 månader innan så släpps stolarna... i alla fall på apollo. |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Jag har bokat månadsskiftet Maj Juni 2009 med SAS 1350 t o r. Jag tycker det är billigt undrar om Sterling slår det.
![]() ![]() Glenn |
|
|||
|
|||
![]()
...var inne på SAS innan å spökbokade.... såg oxå att det fanns bra pris på denna.
Ja det är väl till att vara alert, så man får ett bra pris... ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja jag såg att man kan boka på SAS ett år i förväg. Kunde boka för 1700 kr i Juni 2009, så det var bara att slå till
![]() Inte lika billigt som det var i år dock, men å andra sidan så har ju bränslepriser och annat gått upp en del på sistone.. |
|
||||
|
||||
![]()
I förra veckan fanns biljetter på SAS hemsida Stockholm-Athen tor o retur för 1350:- gällande resa i juni 2009.
Torbjörn |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
/Magnus |
|
||||
|
||||
![]()
[quote=lemon;136560]Var det inte 1350 enkel?
Nej priserna var t o r. Tyvärr är de borta idag. Men åker du från Stockholm den 30/5 och åter den 17/6 kostar en t o r biljett idag (3/7) 1676:- Torbjörn |
|
|||
|
|||
![]()
Ja det gäller å ligga i när man vill fynda!...
Står å målar huset hela denna semestern. Vill gärna glömma hur underbart det är i Grekland... för annars åker jag nog dit istället. Blä för målarfärg! |
![]() |
|
|