![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej alla!
Nu är jag jätte sugen på att få veta ALLT om hur det är på Forum Beach! Ska ditt 2 veckor i augusti med två barn (5 och 10) och fru... Har bokat deras superduper all inclusive paket och längtar så det värker... |
|
|||
|
|||
![]()
jag fick ett meddealnde med väldigt glädjande och bra info av Christina som nyss kommit hem. Hon kanske kan lägga ut den infon här också, men efter det hon skrev så längtar jag ännu mer!!
|
|
|||
|
|||
![]()
Åh, den informationen skulle jag och säkert många andra också vilja ha...
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
När åker ni ner? Vi åker om 13 dagar ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vi åker lördag 9 augusti, antar att man inte behöver vara orolig för att det inte ska vara varmt i alla fall...
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Måste ju testa drinken som Christina rekommenderar och eftersom det är så varmt så svalkar nog en öl gott under dagen. |
|
|||
|
|||
![]()
I och med värmen så äter man ju inte så mycket och dessutom är det bra att äta lite och många gånger. För barnen var det perfekt då de kunde gå och hämta mat när de var hungriga. Inte leta upp en restaurang och sen äta utan bara gå och ta mat i snackbaren.
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag förstår precis Christina, jag frågade mest på skoj för jag kunde se mig själv småäta dygnet runt med de förutsättningarna
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() men oj vad matfixerad man blev, där var det så många olika matställen att välja på så det var hela tiden fokus på vad som öppnade när och vad man skulle äta, kaffe och tårta och soppa på em, nej men kolla klockan är bara 22.00 är du inte dugen på en pizza... och titta nu började gympan - ska vi ta en öl.. suck, vi blev hopplösa ![]() Senast redigerad av met den 2008-07-16 klockan 11:48. |
|
|||
|
|||
![]()
Jomän visst kanske vi ses, Drinken ska testas! Bra information om hotellet, det gjorde ju inte att man längtar mindre dierkt. En öl svalkar men två svalkar bättre...
|
![]() |
|
|