Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kykladerna > Naxos

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2008-07-16, 15:03
Flower Flower är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2006
Standard Overnatting i august?

Hei,

Vi har tidligere vært på Naxos 3 ganger, men aldri i august. Spørsmålet er om noen andre her inne kan gi noen tips med tanke på hotell, studio, booke på forhånd eller ta sjansen på å finne noe når vi kommer frem? Tidligere har vi bodd på eller i nærheten av bystranden på henholdsvis Argo, Kalergis og Santa Katerina. Noen mailer er sendt rundt til diverse hotell i området, men det ser ut til at prisene er høye (min. 90-100€) og det er fullt nesten over alt. Nå som vi har to små på 6 og 2 år frister det ikke like mye å ragge rundt etter rom i flere timer før vi blir fornøyd. Noen tips til steder å bo med bra beligenhet til strand, restauranter og noen butikker? Vi er ikke veldig kravstore til stranden, og Agios Georgios holder lenge for oss så lenge barna trives
Svara med citat
Gammal 2008-07-16, 19:25
NaxosNille NaxosNille är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2005
Standard Sv: Overnatting i august?

Hei.Med to så små barn, ville jeg booket for en natt for å være sikker på å ha et sted å sove første natten. August er generelt veldig travel. Grekerne har selv ferie da. Av steder som ligger nær stranden, finnes Diogenis Studio, Elisabeth, Sofia Latina, Studio Summertime og mange andre. Du kan google på accomodation Naxos Greece og gå inn på flere av sidene der. Flere av stedene jeg har listet opp har egen epost slik at du kan ta kontakt direkte. Hvis du bare finner kjempedyre steder er det vel kanskje en idè å bestille kun for en natt og så bruke litt tid dagen etter for å lete etter noe rimeligere. Jeg er helt sikker på at det nok skal dukke opp et eller annet som passer for deres familie. Skilt med ledige rom ser man overalt.
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:37.