![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Ja det tycker jag absolut! Båtarna tar mellan 40 och 80 minuter, beroende på båttyp och väder. Det går många turer per dag.
Tillbringa dagen i Skopelos stad. Den är mycket vacker och väldigt speciell med sina gränder som slingrar sig på berget. Där kan man gå omkring länge. Njut av utsikten när ni kommit upp på toppen. Flanera längs hamnpromenaden och ät något gott vid den gamla hamnen. |
|
|||
|
|||
![]()
Om vi hinner så tänker jag också ta en dagstur till skopelos...men jag fattar inte hur jag ska hinna allt jag vill göra på en vecka
![]() ![]() // ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() / ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det är bara att instämma!! Skopelos måste upplevas mer än över dan! Ta en eller två övernattningar, hyr bil och jag lovar att ni inte blir besvikna
![]() ![]() ![]() Skopelos vatten är fantastiskt och år väl värd resan tycker jag. Vår familj beökte Alonissis,Skopelos och Skiathos under 2 veckor nu i sommar och älskade öarna!! Lycka till! |
|
|||
|
|||
![]()
Vi åkte flygstol till Skiathos,stannade där i 2 dagar sen for vi till Skopelos och bodde där i 7 dagar.Lugnet fanns på Skopelos,att vandra i gränderna,hitta en mysig restaurang,äta riktigt god mat och sen vandra hem igen i rejäl uppförsbacke,det är semester det!
Bo över ett par dagar,hyr en bil,hitta er egen strand,Anston har så rätt! |
![]() |
|
|