Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kreta > Chaniakusten

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2008-06-05, 16:36
smila75 smila75 är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2008
Standard platinias- caldera bay

hej ska åka till platinias med min familj i augusti...undrar om någon har bott på caldera bay...vi åker med fritidsresor
Svara med citat
Gammal 2008-06-05, 23:39
plingen plingen är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2006
Standard Sv: platinias- caldera bay

Hej, vi bodde på caldera bay för snart två år sedan. Rent, fräscht, bra läge vid stranden och även nära upp till huvudgatan. Vi trivdes bra! Åker tillbaka i september men då ska vi bo på Castle Suites i Platanias.
Hoppas att ni ska trivas! Hälsningar från Tina Nyköping
Svara med citat
Gammal 2008-06-06, 15:52

Citat:
Ursprungligen postat av plingen Visa inlägg
Hej, vi bodde på caldera bay för snart två år sedan. Rent, fräscht, bra läge vid stranden och även nära upp till huvudgatan. Vi trivdes bra! Åker tillbaka i september men då ska vi bo på Castle Suites i Platanias.
Hoppas att ni ska trivas! Hälsningar från Tina Nyköping
Hej o tack...det låter bra det...längtar
Svara med citat
Gammal 2008-06-17, 21:55
saliba saliba är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2008

hej, jag och min familj ska också till platanias i augusti fast vi ska bo på hotel castle suites, när åker ni i augusti?
Svara med citat
Gammal 2008-06-24, 20:56

hej vi ska åka den 21 augusti...själva ?
Svara med citat
Gammal 2008-07-05, 20:38
plingen plingen är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2006

Hej, vi åker till Castle suites från Skavsta den 30/8, nu är det nära!!! Ska bli härligt att komma till Kreta igen.
Svara med citat
Gammal 2008-07-05, 21:06
Greeklover Greeklover är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2008

trevligt, vi åker till samma hotell, fast den 11 september och stannar två veckor

kanske vi syns. hotellet verkar vara super
Hälsn. Christer
Svara med citat
Gammal 2008-07-06, 12:22
ALba ALba är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2007

Vi promenerade förbi Caldera bay när vi var nere i juni och jag sa till sambon att DÄR skulle jag inte ha något emot att bo nästa gång. Det såg så fint ut!
Svara med citat
Gammal 2008-07-06, 14:08
Acinom Acinom är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2008

Vi bodde på Caldera Bay i juni förra året, ett kanon fint ställe tyckte vi! Jättemysigt område på alla sätt o vis, något trångt vid poolen blev det men havet är ju så nära så det var inte några som helst problem. Fina lägenheter, bra städning och hela stället var fräscht. Vi gick även till grannhotellet Blue Dome och badade några dagar, handlade lite i deras bar så det var ok att vara där också!
Ligger perfekt och centralt och trots det stördes man inte av folkliv och trafik från huvudgatan.
Kan gott o väl tänka mig att bo där igen.
Längtar redan tillbaka, trots att vi var där i mitten av juni nu i år och bodde på Thalassa i Agia Marina!
Svara med citat
Gammal 2008-07-09, 15:58

Citat:
Ursprungligen postat av Acinom Visa inlägg
Vi bodde på Caldera Bay i juni förra året, ett kanon fint ställe tyckte vi! Jättemysigt område på alla sätt o vis, något trångt vid poolen blev det men havet är ju så nära så det var inte några som helst problem. Fina lägenheter, bra städning och hela stället var fräscht. Vi gick även till grannhotellet Blue Dome och badade några dagar, handlade lite i deras bar så det var ok att vara där också!
Ligger perfekt och centralt och trots det stördes man inte av folkliv och trafik från huvudgatan.
Kan gott o väl tänka mig att bo där igen.
Längtar redan tillbaka, trots att vi var där i mitten av juni nu i år och bodde på Thalassa i Agia Marina!
Tack så mycket för alla svar...vi längtar otroligt mycke...
Svara med citat
Gammal 2008-07-13, 10:30
Alicia Alicia är inte uppkopplad

Hej!

Vi åker till Agia Marina i början på augusti och ska bo på Thalassa. Måste bara fråga dig som bott där, hur är hotellet och omgivnigen? Har du tips på bra restauranger i närheten?
HUr är stranden nedanför hotellet?
Tacksam för svar! Alicia
Svara med citat
Gammal 2008-07-13, 19:03
annelie1 annelie1 är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2008

Det var väll inte mig du ville ha svar av men vi bodde på Blue sky i juni och det ligger nära Thalassa (på andra sidan vägen och en liten bit upp). Området är helt ok!! Thalassa verkar vara jätefint!! Stranden nedanför tycker jag är sådär. Vi brukar vara på Gorgona beach i Agia Marina där är det jättefint. Gå mot Chaniahållet ca 10 minuter, du ska gå till bensinstationen Silk oil då har du Gorgona beach stax efter fast på andra sidan då naturligtvis!! Våran favoritrestaurang är Mitsos den går du förbi när du går till Gorgona beach om du går på strandsidan. Maten är jättegod, ägarna och personalen är helt underbara de har blivit våra vänner efter att ha varit på Kreta 8 gånger. Ni kommer att få det jättebra!! Själv längtar jag alltid till Kreta och Agia Marina.
Svara med citat
Gammal 2008-07-14, 07:49
Acinom Acinom är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2008

Ni har gjort ett utmärk hotellval. Snyggt o trevligt hotell, personalen är helt underbar! Man känner sig verkligen välkommen på alla sätt o vis. Poolområdet är toppen, gott om plats var det ialla fall när vi var där, 6-13 juni. Vi bodde i en juniorsvit och hade en underbar utsikt mot både pool och hav. Stranden nedanför hotellet är inte den bästa men som nån skrivit tidigare, gå till Gorgona Beach, där finns också våran favortitlunchrestaurang. Nära till allt, shopping, liv o rörelse! Omgivningarna vimlar av restauranger och min klara favvo är Nymphi. Hoppas att ni kommer att få en lika underbar vistelse på Thalassa som vi fick! Ett plus till Ramona, tjejen i poolbaren!!
Trevlig semester!!// Monica
Citat:
Ursprungligen postat av Alicia Visa inlägg
Hej!

Vi åker till Agia Marina i början på augusti och ska bo på Thalassa. Måste bara fråga dig som bott där, hur är hotellet och omgivnigen? Har du tips på bra restauranger i närheten?
HUr är stranden nedanför hotellet?
Tacksam för svar! Alicia
Svara med citat
Gammal 2008-07-17, 02:32
platanias06s avatar
platanias06 platanias06 är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2007
Ort: Where my heart is! Not where I put my hat! (Shoes...)

Grattis! Superfint hotell! Har inte bott där själv, men mina vänner som kom till Kreta o hälsade på mig bodde där. Perfekt läge både till huvudgatan och stranden! Trevlig personal, och jag har för mig att det är de som har lite olika shower etc. i veckorna. Clown-grejer för barn osv.

Ha det underbart!!!

Citat:
Ursprungligen postat av smila75 Visa inlägg
hej ska åka till platinias med min familj i augusti...undrar om någon har bott på caldera bay...vi åker med fritidsresor
Svara med citat
Gammal 2008-07-17, 02:34
platanias06s avatar

Läste "Nymphi"!!! Även min favvo-restaurang! Rekommenderas varmt!

Citat:
Ursprungligen postat av Acinom Visa inlägg
Ni har gjort ett utmärk hotellval. Snyggt o trevligt hotell, personalen är helt underbar! Man känner sig verkligen välkommen på alla sätt o vis. Poolområdet är toppen, gott om plats var det ialla fall när vi var där, 6-13 juni. Vi bodde i en juniorsvit och hade en underbar utsikt mot både pool och hav. Stranden nedanför hotellet är inte den bästa men som nån skrivit tidigare, gå till Gorgona Beach, där finns också våran favortitlunchrestaurang. Nära till allt, shopping, liv o rörelse! Omgivningarna vimlar av restauranger och min klara favvo är Nymphi. Hoppas att ni kommer att få en lika underbar vistelse på Thalassa som vi fick! Ett plus till Ramona, tjejen i poolbaren!!
Trevlig semester!!// Monica
Svara med citat
Gammal 2008-07-21, 20:26
saliba saliba är inte uppkopplad

hej vi ska till kreta (castel suites) andra agusti och vi åker från skavsta i nyköping
Svara med citat
Gammal 2008-07-21, 21:28
platanias06s avatar

Hej!
Jag har aldrig bott där, men det ser väldigt flott ut och har ett superbra läge!!!

Trevlig semester!!!

Citat:
Ursprungligen postat av saliba Visa inlägg
hej vi ska till kreta (castel suites) andra agusti och vi åker från skavsta i nyköping
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:18.