![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Köpte böckerna Womo-Reihe Band 1:Grekland och Band 19: Peloponnesos innan vi åkte. Jättemånga tips om ställplatser och även andra tips.
Utanför Naufplion vid Karathona Beach stod många husbilar övernatt men vi stod i hamnen i Naufplion. MonicaP: När och var hände det med nedsövningen?? Cecilia |
|
||||
|
||||
![]()
Det måste ha varit 1997 och 1998, jag kan inte säga säkert. Jag skrev att det var två familjer, efter diskussion med min man som var där, men inte jag, påminner han mig om att det var samma familj men två somrar i rad , en familj från Watten i Österrike nära Innsbruck. Tältepisoderna var nog några år innan dess.
|
|
||||
|
||||
![]()
Hei. hei -
Jeg har aldri kjørt med husvagn eller teltat, - så noen tips der har jeg ikke - men når det gjelder steder MÅ jeg bare si - Nafplio, som det ble tipset om - virkelig vakkert! - og tvers over fjellene mot øst derfra - nedenfor det store, gamle teatret - fiskerlandsbyen Palea Epidavros. Der bodde vi på et lite hotell ved havna, Mike's, og var endel rundt i byn. Lite turister utenom grekere, - husker det var campingplasser der. Det er et sted jeg ville reist tilbake til, - der var det fortsatt fiskere, jeg satt på balkongen og så båtene komme inn på formiddagen - de hadde fangst óg:-) FLere små landsbyer i kommunen, nordover derfra. Utsikt mot Egina bl.a. i klarvær osv osv - Uansett, god tur! - Skulle gjerne gjort det samme! Senast redigerad av inkfish den 2008-07-27 klockan 12:34. Anledning: otillåten länk borttagen, se reglerna i FAQ |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för tipsen KAA skall kolla om jag kan få tag i dom böckerna.
Svend |
![]() |
|
|