![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() En bild från mitt smultronställe i sverige, kuokkolaforsen i Torne älv. (Skogen på höger sida på bilden är Finland) Åker hit ca vartannat år. Längtar dit. Irene Senast redigerad av IRSA den 2008-08-02 klockan 20:31. Anledning: Stavade som en kratta :) |
|
|||
|
|||
![]()
Vacker bild IRSA, men inte är det väl badtemperatur??
Lissi - som i alla fall vill ha 15 grader för att bada ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Senast redigerad av IRSA den 2008-08-03 klockan 01:13. Anledning: tillägg |
|
||||
|
||||
![]()
Mycket, mycket fina Sverigebilder delar ni med till oss. Vi bor i ett såå vackert land. Det tänker jag på varje gång man går ner för landning här. De gröna skogarna och alla sjöar vi har
![]() ![]() Jag har också varit på en tur genom Sverige, så kort kommer ut om någon dag. Barbro ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Irene |
|
||||
|
||||
![]()
KJEMPEFINE bilder, Lissi, Marianne, Arne og IRSA
![]() Vi har også nylig vært i Sverige ![]() ![]() ![]() Joda, Sverige e r vakkert, men jeg er såpass ubeskjeden og sier at norsk natur nok kan konkurrere med den svenske ![]() MEN, når det gjelder hovedstaden deres ![]() ![]() ![]() - da må jeg bare si at OSLO ikke stiller i samme "divisjon" engang ![]() ![]() STOCKHOLM ER HELT FANTASTISK ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Helt enig med dej Kari! Norge är världens vackraste land!
Själv såg jag norska fjälltoppar på långt håll igår - från vackra svenska fjäll! Bilder kommer! |
![]() |
|
|