|
||||
|
||||
Västkusten?
Hur har ni det på västkusten i regn och blåst? Riktigt oväder?
|
|
||||
|
||||
Sv: Västkusten?
Ja jag kan rapportera från Skåne med storm och regn. Det känns som en riktig höstdag, icke roligt. Igår hade vi riktigt varmt och satt ute och grillade. Idag känns det fjärran//June
|
|
||||
|
||||
I Uddevalla är det höst. Regn, blåst och 14,1 grader.
Barbro |
|
||||
|
||||
Här i Ängelholm är det storm/orkanbyar. Vi har i många år önskat oss att ett tiotal popplar, diagonalt över järnvägsspåret, skulle sågas ned så vi skulle kunna få lite mysig kvälls-sol. Döm om vår förvåning, nu är det bara tre kvar, resten har stormen skövlat Tyvärr ligger träden över cykelbanor och järnvägsledningar, hoppas ingen kommer till skada. Vi har ringt till kommunen och anmält detta, så dom kommer säkert så snart dom hinner.
Moster |
|
||||
|
||||
Rejäla vindar, men ingen storm ännu i Göteborg, den kommer väl i natt.
Hela 16 grader, det är mao varmare i havet, fortfarande 21° // Helén |
|
||||
|
||||
Lugnt här. Som Hellen säger kommer det väl i natt, men man är luttrad här on the westcoast. Brukar sällan bli enligt aftonbladets lösnummersförsäljning.
/Netwolf |
|
||||
|
||||
Det blåste bra här i natt, ja... Och vi fick hela augustis regnmängd på ett enda dygn
Jag njöt, jag vill inte ha extrem värme när jag ändå bara jobbar |
|
|||
|
|||
I Sthlm kom vindarna i natt och morse. Vaknade tidigt av att möblerna på balkongen dansade orytmiskt polka. Blommorna har intagit höstposition.14 grader. Brr.
|
|
||||
|
||||
Det låter bra, vi ska med tåg till Göteborg i morgon kväll. Hoppas tågen går som de ska, har läst att vissa varit inställda... Vill ju inte komma försent till flygplatsen nu när det äntligen är dags!
|
|
|