|
|||
|
|||
Bil i Pytagorion.
Hej vänner.
Är det någon här som kan tipsa mig om ett bra ställe att hyra bil ? Och vad det kostar i så fall. Om det är någon som har varit där nyligen. Har kollat runt lite men priser är svårt att få direkt. Åker till Pytagorion den 17:e. |
|
|||
|
|||
Sv: Bil i Pytagorion.
Vi åker också till Samos den 17nde, för sjätte året iår =)
Beror väl lite på vart på samos du skall, men vi har alltid varit i pythagorion, och alltid hyrt utav Johns rentals, han och hans son Manos är toppen att ha och göra med, bra priser, och service om det skulle behövas! Lycka till! |
|
||||
|
||||
Enligt min erfarenhet är Kiklos på andra sidan gatan billigare...
Jag har gjort jämförelser. Lefteris |
|
|||
|
|||
Det ser ut som det finns många bra. Jag hyr av Nicos med helförsäkring, men dom kanske inte är billigast? Nicos fru är Danska så det är lätt att få kontakt o göra sig förstådd, pris c:a 25 Euro per dygn, priset varierar säkert beroende på hur många dygn Du hyr.
|
|
|||
|
|||
Helt enig. Nicos er iallfall helt sikker når det gjelder forsikring osv. og det er jo veldig viktig.
|
|
|||
|
|||
Hej!
Ett bra tips är att hyra på flygplatsen, den är ju så liten. Vi hyrde av Hertz när vi var där i juli i år. Det kosta 1800 kr för en vecka då ingår mycket bra försäkring i det priset. Det som var så bra att hyra bil på flygplatsen , är ju det att man slipper trängas i någon trång charter buss. Jag rekommenderar verkligen det. Sen när man åker hem är det väldigt smidigt att lämna tillbaka bil, man kan ju åka sin egen tid då från hotellet. Vi har inte vågat hyra förut på flygplats, men gör det... Det är ju bra pris också. Vi har varit på samos många ggr, har ej sett något billigare. Ha en trevlig semester. |
|
|||
|
|||
Tack för alla svar.
Fixat en bil genom resebyrån. Tänkte inte på det förut haha. En veckan bilhyra för 1550 kr kostade det. Billigt tycker vi. En vecka kvar bara till resan. Ska bli skönt att slippa regnet. |
|
|