|
||||
|
||||
Votsalakia 27 juli-10 aug.
Hej hå...
Lyckades få första greklandsresan att bli av ändå. Ser verkligen fram emot två härliga veckor i solen och den goda maten! Om det är någon som läser detta och vill ha sällskap någon dag/dagar i biltur runt ön så hojta till! Jag bor på Livianina. Övrig info via pm. Vill du tipsa om något så tar jag tacksamt emot tips på lite kultur och sevärdheter som kanske inte är så turistiga... Saker att köpa hem? Olja & andra livsmedel? Vad rekommenderar du? /Marie, Mellösa |
|
|||
|
|||
Sv: Votsalakia 27 juli-10 aug.
Åker till Votsalakia på söndag och hem den 27 har hyrbil hela veckan så om du vill ha lite tips så lämna din e-adress om du vill på privata medelanden här på forumet så hör jag av mig under veckan
|
|
||||
|
||||
När du är i dom krokarna tycker jag att du skall besöka kastania. En lite fin by några fina små tavernor. Inte alls mycke turister där uppe. Trevlig resa/ kastas
|
|
||||
|
||||
Citat:
Det blir måå-hånga bilder. Får lov att ladda upp med extra minneskort. Laddar upp bilder på en fotoblog här om jag kan. |
|
||||
|
||||
Citat:
Senast redigerad av Kastas den 2008-07-20 klockan 11:34. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ok nästan grannar då. Blir våran 24 resa nu i höst till Samos.
|
|
||||
|
||||
Javisst! 24:e?? oj... Fast jag har väl en 7 resor till London på lika många år...men 24 till ett och samma ställe.... Lika bra att flytta dit såsmåningom? Dags för Skavsta att börja köra direktflyg, eller?
|
|
||||
|
||||
Jo funderat på det på äldre dar..Jo fint om Skavsta skulle flyga dit ner
|
|
||||
|
||||
OJOJ vilka härliga kort underbara. Nu är det snart våran tur.
|
|
|