![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tjing =))) Vi kommer 24 augusti
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi kommer oxå den 24 augusti!!!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Sådärja, resan bokad, Rhodos Stad. Bär av med Ving den 16:e Juli.
![]() Jag och en killkompis. Första gången på Rhodos faktiskt. Ska bli intressant och kul. Hoppas på en härlig kombination av bra väder, god mat och mycke party! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vi åker den 17 aug till Rhodos o den underbara staden...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi kommer oxå den 24:e augusti
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Vill passa på att tacka för alla fina tips som jag fått från er kalimeror. Jag har suttit o klippt o klistrat in i ett word-dokument alla era tips. ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nu är det bara 8 dagar kvar tills vi åker till Rhodos och Forum Beach - och äntligen har det blivit bra väder här hemma. Lagom med en veckas sol hemma för att få en grund innan greklandssolen ska gassa på oss i 2 veckor.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tre dagar till Rodos/Pefkos!!
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() ville bara säga att den gatan med alla paraplyer..... att det är för solskydd... de är inte särskilt bra mot regn, så köp inte för regnets skull.. ha det bra.. ![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Åker till Trianda igen.....
Jag var nere med min familj i juli men skall nu själv tillbaka 24/8. Hade en vecka extra att ta ut från jobbet. Jobbet i sig har drainat mig ngt enormt senaste halvåret, plus att det är skönt komma tillbaka till värmen. Som tur är har man en förstående hustru. Skall bo på Sunday hotel denna gång. Killarna nere på Rainbow kommer bli bra förvånade när jag traskar in o beställer min favorit omelett. |
|
|||
|
|||
![]()
15 timmar kvar
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Var på västkusten skall du bo? Mythos är inte min favorit.
|
|
|||
|
|||
![]()
Nu har vi bokat resan!
19/9 skall vi åka till Cactus i Rodos stad och kan knappast vänta!!!! Åtta härliga dagar under den grekiska solen ![]() Oj va tiden går långsamt......... ![]() Flyget kostade 200€ per person och det är väldigt billigt från Finland. Härligt......underbart......TOPPEN ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Söndag kl 06.50 lyfter planet till Rhodos o den kanonbra hotellet Cactus o få ligga på stranden i två veckor o sola o bada o en dag bär det av till tassos beach...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|