|
||||
|
||||
Väldigt mycket off topic.. ;) Parfymer
Jag letar som galen efter den nya parfymen från Sergio Tacchini "Best" men jag hittar den ingenstans... Bara som doftprov med en ungdomstidning men den var bara på 1,2 ml så den tog ju slut supersnabbt...
Är det ngn som har en aning vart jag kan köpa den? |
|
||||
|
||||
Sv: Väldigt mycket off topic.. ;) Parfymer
Har du varit inne på google och sökt på sergio tacchini? Där fanns parfymen du sökte.June
|
|
||||
|
||||
Citat:
Men det jag letar efter är en butik här i Sverige som har den.. Och det är det jag inte hittar.. |
|
||||
|
||||
Har du kollat vad det kostar att skicka efter från utlandet? Från Usa kan man beställa billigt ganska ofta. Särskillt nu när dollarkursen är låg. Själv vet jag inte någon bra, seriös sida men jag har en släkting i NY just nu. Jag kan fråga henne om det skulle vara till någon hjälp?
|
|
|||
|
|||
Jag var in på Åhléns i Uppsala idag och där fanns denna parfym. 30 ml kostade 239:-. Så har du något Åhléns varuhus i närheten så kolla där.
Lyckat till! / Kicki |
|
||||
|
||||
Citat:
Var inne på Åhlens senast i söndags och då hade dom den inte... Men jag är nog inte förvånad... Det dröjer innan nyheterna kommer till småstan Får väl ta och kolla igen när jag kommer hem från Rhodos Tack för hjälpen!! |
|
|