Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Joniska öarna > Kefalonia

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2008-09-04, 16:25
AikmansGirl AikmansGirl är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2008
Standard Sv: Hotell Sissy i Lassi

Citat:
Ursprungligen postat av Osso Visa inlägg
Hej Jenny!
Nej vi bodde också längst ut, första rummet så vi måste ha varit där olika veckor.
Vi skrev också till airtours och vi fick bara ett brev på posten av dom att dom beklagade att ägarna av hotellet hade varit otrevliga och att dom hade framfört det till hotellansvarig på Kefalonia inget mera.....lite dåligt tycker jag nog. Hör av dig till airtours igen och fråga varför dom inte har svarat dig för det är ju dåligt.

Ha det bra!
NI måste ha varit där före oss för ni skrev ju att ni var där 14 dgr, annars hade ni ju fortfarande varit där nere om det är så att ni anlände efter oss haha.. Ibland är man dummare än tåget
Svara med citat
Gammal 2008-09-05, 08:26
Osso Osso är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2008

Citat:
Ursprungligen postat av AikmansGirl Visa inlägg
NI måste ha varit där före oss för ni skrev ju att ni var där 14 dgr, annars hade ni ju fortfarande varit där nere om det är så att ni anlände efter oss haha.. Ibland är man dummare än tåget
Haha ja vi var där 2-16 augusti
Ja den lilla katten var hos oss dom sista dagarna och vi gav den faktiskt mat så det var väl därför den höll sig däromkring sen =)

Lycka till hoppas att du får något svar från Airtours.

Senast redigerad av Osso den 2008-09-05 klockan 08:29.
Svara med citat
Gammal 2008-09-05, 18:40

Citat:
Ursprungligen postat av Osso Visa inlägg
Haha ja vi var där 2-16 augusti
Ja den lilla katten var hos oss dom sista dagarna och vi gav den faktiskt mat så det var väl därför den höll sig däromkring sen =)

Lycka till hoppas att du får något svar från Airtours.
Nu förstår vi varför han kom till oss första kvällen, han trodde nog att ni var där och ville ha mat, tur att vi är kattmänniskor och fortsatte ge honom mat... och jag hoppas som sagt att dem efter oss tog hand om katten på bästa sätt och såg alla mina lappar
Svara med citat
Gammal 2009-04-10, 00:30
patyys avatar
patyy patyy är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2006

nu blir ja jätterädd här. Jag bokade idag, för tre timmar sen, två veckor i juni på kefalonia i sissy hotellet. hur är det nu där ?? någon som varit där på senaste tiden ???
Svara med citat
Gammal 2009-04-13, 20:37

Citat:
Ursprungligen postat av patyy Visa inlägg
nu blir ja jätterädd här. Jag bokade idag, för tre timmar sen, två veckor i juni på kefalonia i sissy hotellet. hur är det nu där ?? någon som varit där på senaste tiden ???
Hej !
Du har ingen möjlighet att ändra till ett annat hotell. Sista resan vi var på, var med Apollo och då ville vi byta hotellet, det fick vi göra en gång kostnadsfritt.
Jag har klagat hos Airtours, och som jag förstod det ansåg dom inte att något behövde göras, då frågan är om det blivit någon ändring.

Mvh
Jenny
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:03.