Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kreta > Chaniakusten

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2008-09-12, 08:57
kickimoj kickimoj är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2005
Standard Restaurang Mitsos

Åker till Gerani på söndag med farmor som fyller 85 och som aldrig har satt sin fot i Grekland. Det är väl på tiden?!! Har plockat ut en massa restaurangtips härifrån, tack så mycket. Det jag undrar nu är var ligger Mitsos kan man få en enkel vägbeskrivning. Det enda jag hittar till i Agia Marina är till Nymfi.
Svara med citat
Gammal 2008-09-12, 09:09
wognsen1 wognsen1 är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008
Standard Sv: Restaurang Mitsos

Mitsos ligger längs med huvudgatan i Agia Marina.. Det är skyltat på trottoaren..Nymfi låg väl lite ovanför huvudgatan om jag minns rätt..
Om man då står på huvudgatan och har Nymfi "bakom" ryggen så går du över vägen sen till höger.. Mitsos ligger nästan mitt emot Viking Bar.. Det finns säkert andra som kan ge mer exakta svar för jag vet inte vad ställena hette som man skulle gå förbi..
I-M
Svara med citat
Gammal 2008-09-12, 14:03
annelie1 annelie1 är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2008

Ja då ska ni absolut gå och äta på Mitsos det är vårat stamställe (personalen och maten är helt underbar). Om ni kommer från Platanias så ligger Mitsos strax efter Hotell Harris på strandsidan. Hoppas ni kommer att få en underbar resa. Jag är avundsjuk!!!
Svara med citat
Gammal 2008-09-12, 14:06
annelie1 annelie1 är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2008

Ett litet tips passa på att gå till Mitsos och fira födelsedagen och säg till att hon fyller år, så kommer hon att bli "firad"!!.På Mitsos blir man väl omhändertagen på sin födelsedag!!
Svara med citat
Gammal 2008-09-12, 17:04
kickimoj kickimoj är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2005

Tack så mycket. Nu kommer jag säkerligen att hitta, tack även för tipset att gå dit just på födelsedagen. Hon skulle verkligen gilla att bli firad "lite extra"
Ska bli underbart att få komma till värmen. Var i Turkiet med äldsta dottern för dryga tre veckor sedan men värme och sol kan man väl aldrig få för mycket av.
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:47.