![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Blir det någon träff i samband med Bokmässan i år? Lördag 27/9 kl 16:00, kanske på Lilla Tavernan, skulle passa oss bra. Några intresserade av att helt informellt träffas, äta gott och prata lite?
Kirios |
|
||||
|
||||
![]()
Det skulle nog kunna tänkas
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Åhhhh, jag kan inte komma denna gång!!!!!!!!! Är på resande fot. Inte Grekland för en gång skull utan Cypern. Har en dotter som praktiserar där i nio veckor så jag tänkte åka och hälsa på henne en vecka. Hoppas ni får trevlig kväll och att vi kanske ses till våren. Det kommer ju en TUR-mässa.
Lena |
|
||||
|
||||
![]()
Det är mycket som händer den dagen, så jag vet inte om det hinns med.
Det är minst 2 födelsedagsfiranden samma dag + aktivitet på grekiska föreningen i samarbete med dansföreningen Kardemumma. Annars får ni väl passa på att komma till något grekisk fest på grekiska föreningen i Göteborg, som kommer att vara inför 28:e oktober firandet. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Såg dig i GP, var det va? |
|
||||
|
||||
![]()
Jag är tyvärr upptagen den kvällen, annars hade det varit kul. Men gärna en annan gång, det är alltid kul att träffas.
Ann-Kristin ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för det. Ja, det var i GP.
Lena |
|
|||
|
|||
![]()
Det skulle vara jättetrevligt att träffa er göteborgare! Vi håller på att flytta ner men det blir inte förrän första veckan i november. Så vi kommer nästa gång!
Irene ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi får väl satsa på ett annat tillfälle,eftersom så många inte kan.
Kom själv på att jag är ju barnvakt nästa helg,för Mia sticker ju till Karpathos på torsdag ![]() Riitta ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vi försöker en annan gång.
Kirios |
![]() |
|
|