Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Egeiska öarna & Sporaderna > Samos

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2008-10-05, 14:38
peppssan peppssan är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2008
Standard Höstresa 2009

Då har man börjat fundera på höstresa 2009 och hade tänkt ev åka till Samos. Har fastnat för Pythagorion vilket verkar mysigt o trevligt. Har nu tittat på 2 olika boende, ett med Ving som heter Athos som verkar jättetrevligt och ett som är med Fritidsresor Lägenheter Lito och nu är det tvärstopp !!! Kan inte bestämma mig för bägge verkar vara lika trevliga. Snälla någon som kanske varit på något eller bägge av dessa alternativen kan tipsa mig om bägge alternativen är lika trevliga ?? eller det ena är lite "mer" än det andra ?? Tacksam för alla synpunkter från alla ...... Är väl inte så mycket tid kvar att bestämma sig för de flesta rummen är redan bokade ! och hoppas att någon därute kan hjälpa mig att bestämma mig ....
Svara med citat
Gammal 2008-10-05, 15:11
Athanasia Athanasia är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Höstresa 2009

Har inte bott på nåt av dom Du nämner...Vi bodde på ett som hette Elli...med Apollo
Svara med citat
Gammal 2008-10-05, 15:28

Citat:
Ursprungligen postat av ATHANASIA Visa inlägg
Har inte bott på nåt av dom Du nämner...Vi bodde på ett som hette Elli...med Apollo
Okej ... tack i allafall ...
Svara med citat
Gammal 2008-10-05, 15:37
Athanasia Athanasia är inte uppkopplad

Pythagorion är underbart:-)
Svara med citat
Gammal 2008-10-06, 10:31

Citat:
Ursprungligen postat av ATHANASIA Visa inlägg
Pythagorion är underbart:-)
Ja det låster jättemyyysigt ..... Får se om någon annan här på forumet kan/vill tipsa mig, borde väl vara någon som bott här ........
Svara med citat
Gammal 2008-10-06, 10:43
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin

Reg.datum: nov 2004

Citat:
Ursprungligen postat av peppssan Visa inlägg
Ja det låster jättemyyysigt ..... Får se om någon annan här på forumet kan/vill tipsa mig, borde väl vara någon som bott här ........
Här kan du läsa ett inlägg från några som bodde på Athos 2007, det verkar ha gillat hotellet.
Svara med citat
Gammal 2008-10-06, 12:36

Citat:
Ursprungligen postat av Kalimera Visa inlägg
Här kan du läsa ett inlägg från några som bodde på Athos 2007, det verkar ha gillat hotellet.
Tusen tack, har precis läst och jag bestämde mig för detta, värdparet verkar jättetrevliga och allt annat oxå. Tack igen.
Svara med citat
Gammal 2008-10-07, 16:27
Inga-Karins avatar
Inga-Karin Inga-Karin är inte uppkopplad

Citat:
Ursprungligen postat av peppssan Visa inlägg
Då har man börjat fundera på höstresa 2009 och hade tänkt ev åka till Samos. Har fastnat för Pythagorion vilket verkar mysigt o trevligt. Har nu tittat på 2 olika boende, ett med Ving som heter Athos som verkar jättetrevligt och ett som är med Fritidsresor Lägenheter Lito och nu är det tvärstopp !!! Kan inte bestämma mig för bägge verkar vara lika trevliga. Snälla någon som kanske varit på något eller bägge av dessa alternativen kan tipsa mig om bägge alternativen är lika trevliga ?? eller det ena är lite "mer" än det andra ?? Tacksam för alla synpunkter från alla ...... Är väl inte så mycket tid kvar att bestämma sig för de flesta rummen är redan bokade ! och hoppas att någon därute kan hjälpa mig att bestämma mig ....

Vi kom hem som sista resenärer från Pythagorion i söndags. Vi bodde på Damo studios och tyckte att läget intill hamnpromenaden och balkong med utsikt över bukten var minst sagt toppen.
Endast ett minus och det var att kranarna i pentryt var felmärkta, men visa av tidigare erfarenhet så kollar vi alltid sådant när vi anländer så att vi inte ska behöva drabbas mer än en gång ;-)
En till sak..........medelåldern v.40 var högre än väntat.

Längtar redan tillbaka gör I-K o R
Svara med citat
Gammal 2008-10-08, 10:12

Citat:
Ursprungligen postat av Inga-Karin Visa inlägg
Vi kom hem som sista resenärer från Pythagorion i söndags. Vi bodde på Damo studios och tyckte att läget intill hamnpromenaden och balkong med utsikt över bukten var minst sagt toppen.
Endast ett minus och det var att kranarna i pentryt var felmärkta, men visa av tidigare erfarenhet så kollar vi alltid sådant när vi anländer så att vi inte ska behöva drabbas mer än en gång ;-)
En till sak..........medelåldern v.40 var högre än väntat.

Längtar redan tillbaka gör I-K o R
Tack för tipset med kranarna !! Hade ni fixat hotellet själv eller vem har det ??
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:44.